Voi miksi mä roikun täällä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Joo, siinäpä olis jollekin inssiopiskelijalle oiva lopputyön aihe. Sellainen kotiäidit kuntoon-projekti, jossa nettiriippuvaisille kotiäideille kehitettäisiin läppäri, joka saa virtaa siitä, kun poljet crosstrainerilla :laugh: Mitä enemmän poljet, sitä enemmän voit palstailla :whistle:

Ei juma!!! Siis sussahan on itessäs ihan selvästi piileviä insinöörin "vikoja" :D
Tuo pitää ehdottaa miehelle :whistle: loisto ajatus :)

No mä oonkin inssi, mutta en suunnittelupuolen. Tai siis ehkä visioita osaan luoda, mutta en toteuttaa enkä piirtää...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Nii... mutta ku se tulee perjantaina tänne jo toteuttamaan sitä toista fiksaatiotaan... :snotty: se tykkää leipoa ja se tulee tekemään kaakkupohjat, kun tyttärensä on siinä(kin) lajissa ihan käsi. :p Joten ei taida jäädä enää aikaa pestä akkunoitakin. :xmas:

Toi on muuten sit aika paha... Syödäkkö äitin tekemää kakkua ja pestä ite ikkunat VAI ostaa valmis kakku, syyä sitä ja katsella kun äiti pesee ikkunat :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Nii... mutta ku se tulee perjantaina tänne jo toteuttamaan sitä toista fiksaatiotaan... :snotty: se tykkää leipoa ja se tulee tekemään kaakkupohjat, kun tyttärensä on siinä(kin) lajissa ihan käsi. :p Joten ei taida jäädä enää aikaa pestä akkunoitakin. :xmas:

Toi on muuten sit aika paha... Syödäkkö äitin tekemää kakkua ja pestä ite ikkunat VAI ostaa valmis kakku, syyä sitä ja katsella kun äiti pesee ikkunat :whistle:

Noku äitee ei kyllä anna ostaa valmista.. :kieh:

Joten ei auta. Mars matkaan ja akkunoita kuuraamaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Jotensakkin tuttu tunne. Mut mulla ei enää olekaan sellasii vapaita hetkiä päivässä ollenkaan kun likka ei nuku päiväunia, illalla sitten vasta mun vapaa.
Mut hei... Likka nukku koko viime yön heräämättä omassa sängyssään *tuulettaa*

WUHUUU :D Ihana tunne kun herää aamulla kokonaisen yön jälkeen!! Ellei ole kuin minä, että muksu kun lakkaa heräilemästä niin minä käyn tarkistamassa, et se on hengissä :ashamed:

Mut tiiäks, mein jätkä on nukkunu jo viikon ILMAN yösyöntiä =)
Vähänks me ollaan hyviä sun kaa =)

Joo en mä ainakaan vielä osaa ite kunnolla nukkua... Kun kokoajan vaan kuulostelen ja pelkään et likka herää :headwall: Mikä hitto siinäkin on ettei vaan osaa nukkua...
Kyl me ollaan vaan hyviä juu :hug:

Yhteistyössä