voi mikähän mulla nyt tällä kertaa on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
käsi puutuu tosi helposti, tuo vasen varsinkin. jos makaan sohvalla pidemmän ajan miehen vieressä niin lähtee molemmista käsistä tunto ja olkapäihin asti tuntuu se puutumisen tunne. sit ollaanki ipeinä vähän aikaa.

oksettaa joka päivä ja lähes koko ajan. selvästi tekee mieli jotain mutta kun ei tiiä mitä. paha olo pahenee jos syö makeeta.

ylimääräsen paljon päänsärkyä ja välillä on tosi flunssanen olo...

köh... oonkohan mä kuolemassa vai mikä on?

Minusta tuntuu että sun pitäisi käydä oikein lääkärin puheilla. Tuo puutuminen ja päänsärky-yhdistelmä ei kuulosta hyvältä.
Niin, olen merkonomi, en lääkäri, joten voin olla väärässäkin. Tosin olen katsonut niin paljon lääkärisarjoja että olen aika oppinut.... :whistle:

Laga de ti leekare!

käsien puutuminen voi johtua sydämmestä siellä voi olla tulehdus,eli lääkäriin mars mars!
Tulehdus arvot tarpeeks korkeella voi tehdä tuon pahanolon,pääkivun ja kaikki muut sivuoireet.....

:o noni.. olen siis kuolemassa.
what would house do?

ku pelkästään se että mä nojaan tohon käteen tässä näytön eessä ollessani menee alta 10 sekunttia niin se on jo puutunu.

huuhkajatar ja ska tjära he :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
käsien puutuminen voi johtua sydämmestä siellä voi olla tulehdus,eli lääkäriin mars mars!
Tulehdus arvot tarpeeks korkeella voi tehdä tuon pahanolon,pääkivun ja kaikki muut sivuoireet.....

Noh, noh. Jos pumpussa on tulehdus, niin ainut oire siitä ei voi (ei yksinkertaisesti voi) olla käsien puutuminen. Jossain sepelvaltimotaudissa toi vois olla oireena. Siinä kun iskee angina pectoris, niin vasen käsi puutuu ja saattaa tuntua semmosta puristavaa tunnetta, "kipua" - joka säteilee vasempaan olkapäähän. Mut en mä kyllä jaksa uskoa, että nibbler kärsii ateroskleroosista :D Paineet vois toki mittauttaa. Eikä se lääkärikään pure, vaikka kävisit moikkaamassa ja kyselemässä. Mulle on toi paha olo tosi tuttua :/ ei hajuakaan, että mistä johtuu.

Ennemminkin mä luulen, että joissain tietyissä asennossa nibbler rusentaa hermonsa ruttuun.

ei oo niskat jumissa. ainakaan enempää ku yleensä.

hermojen rusennus ois sinänsä loogista, mutta ku silloinhan se ois aina tullut, tai ainakin jsut tietyssä asennossa ilmenis.
en mä halua lääkäriin, mä nostan tätä ketjua niin kauan että joku, joka on lääkäri antaa mulle lausunnon ja saan siirtyä varhaiseläkkeelle :)

ei vaan kyllä mun pitää ottaa maanantaina yhteyttä. eiku menee ensviikolle :(

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Niskat jumissa?

Kyllä toi että on niskat ja hartiat jumissa aiheuttaa juuri tollasia oireita.Mullakin lyö migreenin päälle kun on oikein paikat jäkissä :/

Siis mene tk:n kautta fysioterapeutille, sieltä voisit saada apua tohon vaivaan.

Heips,

Mulla ei varsinaisesti ihan samaa ole ollut,mutta mulla oli 3kk peukalo sekä osa rannetta puutunut ja se johtui juuri hermopinteestä niinkuin joku kirjoittikin.

Inhottavaa se oli,mutta meni tosiaan ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:

Noh, noh. Jos pumpussa on tulehdus, niin ainut oire siitä ei voi (ei yksinkertaisesti voi) olla käsien puutuminen. Jossain sepelvaltimotaudissa toi vois olla oireena. Siinä kun iskee angina pectoris, niin vasen käsi puutuu ja saattaa tuntua semmosta puristavaa tunnetta, "kipua" - joka säteilee vasempaan olkapäähän. Mut en mä kyllä jaksa uskoa, että nibbler kärsii ateroskleroosista :D Paineet vois toki mittauttaa. Eikä se lääkärikään pure, vaikka kävisit moikkaamassa ja kyselemässä. Mulle on toi paha olo tosi tuttua :/ ei hajuakaan, että mistä johtuu.

Ennemminkin mä luulen, että joissain tietyissä asennossa nibbler rusentaa hermonsa ruttuun.

joo syitä voi olla monia :-) yhdellä kaverilla oli moinen tulehdus ja siinä kädet puutu ja oli väsyneempi kuin ennen...voihan toi puutuminen johtua myös siitä että niska hartia seutu on niin pahasti jumissa että tarvitaan hierojaa ja kipeesti...mutta mitäs sitä tässä arvailee kun tosiaan se lääkärillä käynti vois olla paikallaan:-)

toivottavasti selvii mikä on vaivan nimi....

Yhteistyössä