Voi, mikä siinä on...

Vilma vasikka

Jäsen
06.04.2010
879
0
16
että kun kolmen pojan äiti on raskaana, niin kaikki kuvittelee, että on yritetty tyttöä |O Ihan tuntemattomat huutelee, että toivottavasti seuraava on tyttö :kieh: Mä oon yleensä vastannut vaan, että olis helpompaa, jos on poika, niin ei tarvi vaatteita uusia :laugh: Kai se nyt on ihan sama kumpi sieltä tulee :)
Varmaan jokainen kaupan kassa ja kaupassa asioiva mummeli on päästellyt samanlaisia kommentteja, jos nämä jatkuu, niin taidan jossain vaiheessa töksäyttää aika rumasti :whistle:

Mun kaverilla on 7 poikaa. Arvaa onko sillä ollu paineita viimeisimpien lasten aikana ku kaikki on hokenu että jokohan se nyt on tyttö...itse en tajua ollenkaan sellaista, ei kaikki tee useita lapsia sen takia et saisivat kumpaaki sukupuolta.

mä taas tiedän kakski sellasta perhettä jotka on itte sanoneet että yrittävät niin kauan ku saavat tytön... Toinen luovutti 7:nnen pojan kohdalla, toisella on viides tulossa ja vissiin se on nyt se tyttö... en mä tajua sellaistakaan,mut mulla onki tyttö ja poika ni kuin mä voisinkaan :D

:hug:
Se on ihan sama tilanne (vaan toisinpäin) silloin, kun kolmen tytön äiti odottaa neljättä.

Tuossa se reilun viikon ikäinen neljäs tyttö nyt tuhisee, ja jos kukaan enää tulee multa kysymään aiotaanko vielä yrittää sitä poikaa, niin saatan vähintäänkin päästää suustani jotain melko harkitsematonta :kieh:

Yhteistyössä