Voi "%&#"&%# mikä mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hyvää päivää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hyvää päivää"

Vieras
Yritän saada vauvaa nukkumaan ku se on väsynyt mutta mies PELAA jotain autopeliä ja möykkää samalla. "Voi v*ttu s**tana" yms karjasee välillä. Pelaa vissiin jotain kaveriansa vastaan kun juttelee kuulokkeet päässä kovaan ääneen. "Varo tota" yms.. Meillä ei ole tällä hetkellä makuuhuoneessa ovea kun se on tarkotus vaihtaa, niin ei vauva sieläkään saa nukuttua. Ei mikään kauheen herkkä heräilemään ole mutta tommoseen möykkään herää kuka vaan. Oon sanonu miehelle jo 100000 kertaa että pitää päänsä kiinni mutta ei.

Oottakoot vaan kun tulee yö niin mä en anna miehen nukkua. Siinäpä herää aikasin töihin.

Lapsen pitää oppia nukkumaan myös metelissä

En ole ikinä ymmärtänyt, että miksi? Ja kuinka sellaisen taidon voi opettaa? Siis jos toinen ei vaan nuku, tai heräilee siinä metelissä ja voi sen takia sitten huonosti?
Osaathan sinä nukkua hyvin, jos vaikka tulen ja paukuttelen kattiloita korvan vieressä?

Mun mielestä ihmisen itsesuojeluvaistoon liittyy, ettei metakassa nukuta -> eli herätään, jos kuuluu jotain epämääräistä ääntä.

[QUOTE="pekkis";23348539]En ole ikinä ymmärtänyt, että miksi? Ja kuinka sellaisen taidon voi opettaa? Siis jos toinen ei vaan nuku, tai heräilee siinä metelissä ja voi sen takia sitten huonosti?
Osaathan sinä nukkua hyvin, jos vaikka tulen ja paukuttelen kattiloita korvan vieressä?

Mun mielestä ihmisen itsesuojeluvaistoon liittyy, ettei metakassa nukuta -> eli herätään, jos kuuluu jotain epämääräistä ääntä.[/QUOTE]

peesi.

Osaa se nukkua jos on normaaleja ääniä, esim tv tai radio päällä tai puhetta, mutta ei todellakaan kun tuo möykkää ja mölyää tossa kovaan ääneen.
Vauva nyt sai nukahdettua eikä heräile mölyyn yleensä jos saa kunnolla unenpäästä kiinni, mutta kyllä siinä kesti ennennkuin sain sen nukahtamaan.

Miehen on kyllä turha luulla että pääsee tänään aikaisin nukkumaan. Saa sitten tietää oliko vauvalla mukavaa.

Yhteistyössä