Voi luoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähtiyö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tähtiyö

Aktiivinen jäsen
26.12.2007
2 175
0
36
Miten kamala kipu :'(
Yläselkä ollut eilisestä asti ihan kamalan kipeä.Säteilee käsivarsiinkin.
Otin yöksi Sirdaludin ja Voltarenin luottaen että ne tuovat helpotuksen,mutta ei.Ei mitään tehoa.Missään asennossa ei ole hyvä olla.
Yö meni siis valvoen ja kärsien :(
Mies kun kotiutuu treeneistä puolilta päivin niin saa Tramalit hypätä kehiin.
Jos ei niistäkään mitään apua ni sit on varmaan pakko raahautua päivystykseen.

Muutaman päivän ollut hippasen hartiat jumissa mutta eilen alkoi aivan julmettu kipu.
Ihan kuin olisi noidannuoli yläselässä.
Tosin silloin kun mulla oli alaselässä se niin siihen auttoi nuo Sirdaludit ja Voltarenit.
Nyt ne ei helpottanut yhtään.
Mies yritti eilen hieroa mutta koskeminen sattuu julmetusti joten ei siitä mitään tullut.

Auts. Mulla alkaa pikkuhiljaa antaan periksi noidannuoli niskassa. Mulle määrättiin 'vaan' särkylääkkeitä, mutta onneksi miehellä oli jäänyt aavistuksen vahvempaa sorttia viisurin poistosta :whistle: Ne oli ainoot jotka auttoi, vaikka lääkärisetä olikin sitä mieltä että ovat turhan vahvoja...

Jos käänsin päätä niin säteili keskelle päätä. Ja ajoittain puutui toinen käsivarsi ja se kipu säteili kyynärvarteenkin.
Viikon kesti kovana, sitten pikkuhiljaa alkoi antaa periksi. Ei kuulemma voinut muuta odottaa? Lihasrelaksanttia jotkut veikkas mun siihen saavan (pistoksena) mutta sattui joku eläkeläispappalääkäri joka oli sitä mieltä ettei sille mitään tartte tehdä- odotella vaan.

Yhteistyössä