Voi luoja tätä elämän potkimista taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
tänää kävin siellä ultrassa ja ei ainakaan vielä kaavintaan laitettu mut viikon kuuri jotain lääkettä joka auttaa kohtua supistumaan ja sitä perhanan lääkettä ei edes sitten täällä kotiapteekissa ollut, no eipä ollu tukussakaan, mut jossakin toisessa sit on ja huomen aamulla saan aloitettua sen sit. et kun se elämä alkaa potkimaan niin se sit potkii kunnolla ja mikään ei kerralla voi hyvin mennä vaan aina kiertoteitä, lääkärin jälkeen kyllä vuoto taas runsastu ja ihan ihme klönttejä tulee ulos, tiiä onko ne sit istukan kappaleita vai mitä mut HUOH!!!!! |O :snotty:

:hug: Tiedän tunteen... Olen sekä synnytyksen jälkeen että keskenmenon jälkeen saanut kohtua supistavaa lääkettä jota on sitten metsästetty apteekista jos toisesta. Olen aina sitten menny takaisin polille ja sanonut ettei apteekissa ollu lääkettä - synnäriltä ovat sitten antaneet sen verran että olen saanut lääkkeet aloitettua ennenku lääkkeet on saatu mulle toimitettua. Koitahan jaksaa! Ne klöntit voivat olla ihan vaan sitä hyytynyttä verta jotka ovat kohtuun jääneet.
Kyllä se siitä jossain vaiheessa taas helpottaa vaikka vaikeata on - tiedän kokemuksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
:hug:

Metherginiä vissiin määrätty? Toivottavasti lääkkeet auttavat, eikä tarvita antibiootteja tms.

juu sitäpä juuri, nyt ottanu tänään 2 ja kolmas tunnin päästä ja saa kyllä buranaa ottaa naaman et ei kipu pääse yltyyn, jomottaa selkää :/ mut ei sen kummemmin, mitään ei oo ainakaan vielä tullu ulos, toivotaan et nuo tosiaan auttaa, mietityttää vaan ne mustat klöntit ultrassa..

Voimia!
Tuo on kyllä käsittämätöntä, mihin kaikkeen joutuu pakosta välillä venymään! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
juu ei mitääm vaikutusta tuolla lääkkeellä, kaippa sitä pitäis soitella naistentautien osastolle et mitä tehhään :/

:hug: Kylläpä sulla nyt koettelemuksia riittää.Muutenkin jo olet kokenut kovia,niin olisi ollut suotavaa että toipuminen olis päässyt hyvin käyntiin ilman näitä ikäviä jälkimaininkeja :hug:

Yhteistyössä