Voi luoja! Tänään puistossa nähtyä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Isä oli n.2v poikansa kanssa puistossa. Ei siinä mitään hieno homma kun käy puistossa, mutta kun 2v pyysi isin mukaan keinuhevosen selkään ja isähän meni!

Se puinen keinuhevonen nitisi ja natisi kun tää n.100kg mies + lapsi siihen selkään menivät. Katoin vaan kauhusta kankeena millon se rämähtää alas ja eikö sitä isää yhtään nolottanut se natina! Tai sit se luuli että se aina natisee noin... Vähän olis voinut järkeä käyttää ja jättää menemättä kyytiin...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Niissä taitaa lukea että painoraja 35 kg. Ainakin muutamassa keinuhepassa täälläpäin lukee.

Mutta oon mä silti lapsen kanssa keikkunut sellaisessa joskus :snotty:

Toi on vielä tosi vanha keinuheppa, varmaan 20-vuotta vanha ainakin, että ei kestä varmaan samalla tavalla kun uudet. Noh, olispa hajottanut sen niin saatais vihdoinkin uus sellanen tohon puistoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toi on vielä tosi vanha keinuheppa, varmaan 20-vuotta vanha ainakin, että ei kestä varmaan samalla tavalla kun uudet. Noh, olispa hajottanut sen niin saatais vihdoinkin uus sellanen tohon puistoon :D

Ensi kerralla PYYDÄT sitä iskää menemään keinuheppaan :whistle:

Tuohan on hienoa.

Onko sitten parempi naama mutrussa kirjan kanssa istuva vanhempi, joka ei viitsi tehdä mitään.
Jos poika tykkäsi isin kanssa keinua niin mitä sitten.
Poika ja isi olivat iloisia.

Ja uskon, että tuollainen vanhemman ja lapsen välinen leikki puistossa rikkoo paljon vähemmän leluja ja laitteita kuin iltaisin riehuva teinilauma ja pienemmätkin töhrimässä ja hajottamassa paikkoja.

Itse olen liukunut liukumäestä lapseni kanssa ja en tiedä kuinka paljon silloin liku natisi, mutta lapseni oli onnellinen

Onneksi ap ei ole nähnyt kuinka tämä läski äiti keinuu lastensa kanssa varmaan toistakymmentä vuotta vanhoilla keinuhepoilla. Jo on ap´llä murheet :saint:
Enemmän tunnen myötähäpeää niiden mammojen puolesta jotka tuhahtelee ja kyylää puistoissa jos muilla vanhemmilla on yhtään leikkimieltä matkassa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ensi kerralla PYYDÄT sitä iskää menemään keinuheppaan :whistle:

En tie viittinkö riskeerata mun terveyttä. Verenpaine kohoaa pilviin kun jännitän millon romahtaa ;)

kyllä miekin penskojan kanssa puistossa ollessa käyn vaikka kaikissa "laitteissa" keinuhepasta- liukumäkeen jos mieli tekee...harvemminpa mie painorajoja katon.
MUTTA jos vekotin antaa ääntä ettei kestä painoani niin sitten pois siitä ja sanon lapsille ettei se kestä äitiä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Jos tämä aloitus olis ollu että 100 kiloinen mamma kampesi keinuheppaa niin oisko se ollu enimmistön mielestä ooooohhhhh ihanaa kun on niiin lapsenmielinen äippä :whistle:

no miksei? hyvä kun saa liikuntaa ja hyvää mieltä lapsensa kanssa

Eiks niiden laitteiden kuulu kestää tuo et siihen nähden ei musta ollenkaan outoa päinvastoin kiva juttu. Mä olen siinä käsityksessä et aikuiset miehet testaa ne laitteet säännöllisin ajoin just tuolleen et ite käyvät niissä keinumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Tuohan on hienoa.

Onko sitten parempi naama mutrussa kirjan kanssa istuva vanhempi, joka ei viitsi tehdä mitään.
Jos poika tykkäsi isin kanssa keinua niin mitä sitten.
Poika ja isi olivat iloisia.

Ja uskon, että tuollainen vanhemman ja lapsen välinen leikki puistossa rikkoo paljon vähemmän leluja ja laitteita kuin iltaisin riehuva teinilauma ja pienemmätkin töhrimässä ja hajottamassa paikkoja.

Itse olen liukunut liukumäestä lapseni kanssa ja en tiedä kuinka paljon silloin liku natisi, mutta lapseni oli onnellinen

Se on vaan p*ska juttu jos joku hajoaa niin täällä kestää monta kuukautta ennen kuin kaupunki saa tuotua uuden tilalle! Viimeksi kun joku oli hajottanut kiipeilytelineestä lähtevän liukumäen (mitenköhän sekin saatu hajotettua??) niin puistossa ei ollut pariin kuukauteen liukumäkeä :(

No eihän ne leikkivälineet voi mennä rikki noin "pienestä", muuten kaupunki/kunta ottaisi kamalan riskin lasten loukkaantumisesta puistoillessa. Voisihan useampi isompi lapsi saada päähänsä yhtaikaa kiivetä jonkin häkkyrän päälle ja siinäkin painorajat natisisivat. Lapset tuskin alkavat leikkiessään tutkailemaan välineiden painorajoituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eihän ne leikkivälineet voi mennä rikki noin "pienestä", muuten kaupunki/kunta ottaisi kamalan riskin lasten loukkaantumisesta puistoillessa. Voisihan useampi isompi lapsi saada päähänsä yhtaikaa kiivetä jonkin häkkyrän päälle ja siinäkin painorajat natisisivat. Lapset tuskin alkavat leikkiessään tutkailemaan välineiden painorajoituksia.

Tosta tuli mielee, mie oli tänää puistossa ja mun pieni kiikku siinä vaippakeinussa. Vieressä oli kaksi rengaskeinua johon tuli sellanen 3v tyttö ja äiti alta vuoden ikäisen kanssa. Tyttö kiipes toiseen rengaskeinuun ja äiti istu pienen kanssa toiseen tuumien samalla että mahtaako tää kestää minua johon se tyttö että se keinu ei ole IHMISIÄ varten mee pois siitä :laugh:

Yhteistyössä