Voi luoja, nyt ne sitten läks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Nimittäin mies, lapset ja elukat reissuun.

Ja mie vaan itken täällä. Kauhee ikävä heti.

Mä olen varmaan outo. Kaikki muut äidit tuntuisivat olleen innoissan jos saisivat viettää viikonlopun rauhassa, yksin kotona.

Mutta en minä. Nyt jo kaduttaa että laskin ne, tai etten lähtenyt mukaan.

Minä en epäile sitä etteivätkö ne pärjäisi. Mutta minä en pärjää....

Voi kurjuus. Ymmärrän ihan täysin, minä en lapsista luopuisi millään kuin yhdeksi yöksi max. tulisi niin hurja ikävä ja tyhjä olo. Mies nyt saa mennä pitemmäksikin aikaa ilman kyyneliä :D

Turha varmaan sanoa että koita nyt nauttia jos ei siltä tunnu mutta sanonpa kuitenkin, oikein kivaa viikonloppua siis sinne :flower:

Lupasi ne onneksi että jos tulee kamala ikävä niin voivat jo huomenna ajaa kotiin.

Mie olen varmaan ihan hölmö... tää on vain niin..... Olispa jo huominen

Onhan mulla tää masukki seurana. Mutta talo tuntuu niin hiljaiselta ja autiolta. Minä en vain osaa olla yksin.

Jos ne tekis reissun vain päiväseltään niin sitten mie varmaan nauttisin olostani.

Mutta nyt kun ne eivät tule yöksi kotiin. Sehän tästä vaikeaa tekee.

Anteeksi kun valitan, pakko vain saada purkaa.

Käytä tilaisuus hyväksi ja siivoa koko kämppä yhdellä kertaa. Mä oon jo ihan täpinöissä kun lapset lähtee huomenna yhdeksi yöksi kylään, aion käydä jokaisen laatikon läpi ja heittää kaiken ylimääräisen menemään. Itseasiassa en malttanut edes odottaa huomiseen vaan aloitin jo :whistle: Voi olla ettei huomiseksi jää mitään tehtävää :laugh: Selvästi taas joku maaninen kausi menossa. :)

Poppinen, sellaista mä vähän olin suunnitellutkin. Ja että lepäisi kunnolla kerrankin.

Tällähetkellä vain sellainen olo että osaakohan sitä nukkuakkaan yksin ja vaeltelee vain levottamasti eikä saa oikein mitään aikaiseksi.

kaippa tää tästä. Ekaa kertaa erossa yötä nuoremmasta niin siksi kai tämä tekee niin pahaa nyt. Huolettaa kaikki mahdollinen.

Yhteistyössä