Voi luoja miten NOLO FB-KUVA!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EPIC FAIL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EPIC FAIL

Vieras
Apua, maailman nolointa! Mun kaverilla on fb:ssa profiilikuvakansiossa yks kuva, mikä on nopealla silmäyksellä ihan ookoo. Siinä näkyy "vain" tämän kaverini silmät. Mutta nyt huomasin ensimmäisen kerran, että kuvan yläkulmassa peilin kautta, heijastuu naisen melkein paljas perse! Naisella on jotkut stay-up-sukkikset ja ja korkkarit jalassa. Ja nyt kun osaa katsoa, niin ei persettä voi olla huomaamatta.

Olen nähnyt kuvan mooonta kertaa, mutta nyt vasta tosiaan huomasin mokan. Tarkistakaa hyvät naiset, ettei teillä ole tollasia nolouksia kuvissanne. Olen 100 prosenttisen varma, ettei kyseinen henkilö ole itsekään huomannut noloa virhettään.

Ei me olla niin hyviä kavereita, että kehtaisin alkaa kommentoimaan hänen laittamiaan kuvia suoraan päin naamaa. Ja ehkä ihan oikein hänelle. Hän on aina olevinaan niin tärkeä, hienostunut ja parempi kuin muut.

Sano vain sille yksärillä tuosta kuvasta. Mä ainakin olisin kiitollinen, jos olisin mokannut noin ja joku sanoisi siitä ASIALLISESTI yksärillä mua lisää nolaamatta ja vitsailematta. Oli sitten tuttu tai tuntemattomampi kaveri.

Ei me olla niin hyviä kavereita, että kehtaisin alkaa kommentoimaan hänen laittamiaan kuvia suoraan päin naamaa. Ja ehkä ihan oikein hänelle. Hän on aina olevinaan niin tärkeä, hienostunut ja parempi kuin muut.

No voi kateus sentään. Olen pahoillani, mutta vahingossa tuollaisen jutun tekeminen ei tee hänestä huonompaa ja epäsivistyneempää vaikka toivoisitkin. HAHHAHAAH ;)

[QUOTE="vieras";24398062]Seinälle vaan kommentti että sulla on kivannäköset stayupit :)[/QUOTE]

Ei missään nimessä seinälle. Pitäisi olla aika kusipää, jos julkisesti huomauttaisi selkeästä vahingosta. Asiallisesti vaan kommenttia yksärillä.

Olemmekin vaan lähinnä sellaisia hyvänpäiväntuttuja, käydään samassa harrastuksessa. Ei siis olla mitenkään hyviä ystäviä! Tuntuu hankalalta ottaa puheeksi tollainen perseenvilauttelu. :( Ja varsinkin kun se kuva on mitä ilmeisemmin ollut jo muutaman vuoden esillä siellä.

Olemmekin vaan lähinnä sellaisia hyvänpäiväntuttuja, käydään samassa harrastuksessa. Ei siis olla mitenkään hyviä ystäviä! Tuntuu hankalalta ottaa puheeksi tollainen perseenvilauttelu. :( Ja varsinkin kun se kuva on mitä ilmeisemmin ollut jo muutaman vuoden esillä siellä.

Ei siinä mitään, laita vain jotenkin näin: "Sori, mutta mun on pakko kysyä: Ootko huomannut, mitä tuossa kuvassa tuosta peilistä näkyy ja onko se tarkoituksella noin?"
Sillä ainakin estät sen, ettei kuva ole vielä montaa seuraavaakin vuotta siellä esillä.

No sit linkitä kuva tänne, niin saadaan naureskella yhdessä. Muuten keskustelussasi ei ole mitään järkeä.

Yhteistyössä