Voi luoja mikä stalkkeri mulla! (facebookista).Muita?

• Viestiketjun aloittaja "mei"
  • Ensimmäinen viesti
"mei"
Tosi raflaava otsikko,en keksinyt parempaa :D

Eli;

Olen onnellisesti naimisissa sielunkumppanini kanssa, yhteisiä vuosia takana 14, niistä liki 10 naimisissa. Lapsia on 3 kappaletta, nuorin on ihan vauva.

Kenellekään ei varmasti ole jäänyt epäselväksi miten onnellisessa liitossa olen, baareissa en käy lainkaan,kotona ollaan perheen kanssa.

Miten on edes mahdollista että joku alkaa perässä hiillostamaan :O ?

Viime vuonna olin lyhyellä kurssilla,ja sieltä sain tämän ´stalkkerin´. Ihan kiva olisi olla VÄLEISSÄ,mutta ystäviä en ole vailla. Tämä mies kun on sinkku,lapseton, eikä meillä ole ammatin lisäksi mitään yhteistä.

Mies kyttää aamusta iltaan facebook-sivujani,kun puhelimeen en ole vastannut alkuaikojen 1-2 kerran jälkeen ollenkaan. Sanoin että turha soitella,en kerkeä vastaamaan kun on pieniä lapsia.
Kun kirjaudun facebookiin, tulee muutaman sekunnin päästä (!!!)keskusteluikkuna auki,ja tämän miehen tulee tietää ihan kaikki,miten mulla on päivä mennyt,MILLOIN VOISI TULLA KÄYMÄÄN JNE..
Kommentoi myös VÄLITTÖMÄSTI jos lisään jotain yritykseni kotisivuille...

Olen vastannut noin kerran viikkoon,nyt en sitäkään. Luulisi tajuavan? :O
Ja tiedän että voin hänet keskustelussa estää,eli hän ei näe milloin olen koneella.

Koen silti että naimisissa olevana,perheellisenä naisena mulla ei ole mitään velvollisuutta alkaa kenellekään selittämään yhtään mitään,enkä omaa elämääni rajoita mitenkään jonkun puolituntemattoman takia.
Ja tuosta kurssista on siis aikaa jo 10 kk!!!!!!!!!!! Kerran tämä yritti etsiä meitä (olin perheeni kanssa liikenteessä) joulutorilta, kun erehdyin sanomaan että sinne mennään. Puheolin soi liki 10 kertaa,ja kuulemma oli etsinyt minua ihan koko torilta..
Alkaa jo huvittamaan, samalla vituttaa..

Muita? Miten olette toimineet?

Lisään vielä että tämä nyt ei varsinainen ongelma ole,kunhan nyt halusin jakaa tämän asian jonku kanssa :D

Pahaan en kenellekään toivo,mutta tämä alkaa mennä jo vähän yli :D

"vieras"
Olet sää aika idiootti , kun et ole jo tehnyt asialle jotain! Ei sulla ole velvollisuutta kertoa että olet perheellinen, mutta eikös sulla juuri perheesi takia ole velvollisuutta suojella itseäsi ja perhettäsi tuollaiselta hullulta??

hulluja
[QUOTE="hmm";28567631]Melko ylimitoitettu arvio, kun ottaa huomioon, ettei AP. ole todellisuudessa millään tavoin ilmaissut miehelle yhteydenottojen olevan epätoivottuja - hetkellisistä kiireistä kertominen kertoo vain, että on tässä hetkessä kiireinen eikä muuta.[/QUOTE]

Melko sinisilmäinen näkemys. Jos mies vahtaa ap:n tekemisiä siinä suhteessa, että lähtee jo paikanpäälle häntä etsimään, viesteilee ja kyselee lukuisista vastaamatta jättämisistä huolimatta.

Mutta ihan miten vain. Itse en mielelläni aseta itseäni minkäänlaisiin ikäviin tilanteisiin, edes harmittomiin, mutta ärsyttäviin, mutta meitä on toki moneksi.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
juu-u
Siis tä? Miksi sä et poista sitä kaverilistalta? Jotenkin tuntuu että olet vaan mielissäsi kun joku "kyttää" sua.

Itsellä ollu parikin tuollaista tapausta ja poistin kaverilistalta sekä pistin estot. Fb ei ole julkinen joten eivät näe mitään minusta.

Jos sä haluat tuollaista menoa niin senkus pidät kaverina. Turha sitä on sitten itkeä jos itse ei tee asialle mitään.

"Vieras"
Minkä verran tällä tyypillä on muita kavereita? Eihän se välttämättä mikään stalkkeri ole. Joillakin vain näyttää olevan tapana kommentoida ja tykkäillä joka ikistä tapahtumaa ja päivitystä.

Hienovaraisin blokkaus olisi jos lisäät tyypin omaan ryhmään ja asetuksista muutaman päivän välein vähitellen poistat tuolle ryhmälle näkyviä tietoja.

"vieras"
Siis hyvänen aika.... poista tyyppi kavereistasi ja ongelma on ratkaistu. Mua ainakin pelottais jo ihan perheen ja lasten vuoksi tuollainen. Turha valittaa jos et asian eteen mitään konkreettista tee. Sanot, että ystäviä et ole vailla, mutta miksi ihmeessa sen otit faceen? Poista sieltä ja nopeaan.

mies ties
Alkuperäinen kirjoittaja dkpödglö;28567734:
Tiiätkö ku joillekki vaan pitää sanoa suoraan. Jos et osaa sitä ni oma on mokas.
Ihan liikaa pyydetty keskivertonaiselta.

Nämä pällit kuvittelevat että miehet osaavat lukea ajatuksia. Ratkaisuna täällä tarjotaan poistamista facebookista vaikka ap:n kirjoituksista sai sen käsityksen että miehellä on myös kännykkänumero.

Kyllä jotkut miehet ymmärtävät vihjeistäkin mutta suuri osa ei. Mutta kun se on niin JUMALATTOMAN vaikeaa naisille sanoa asioita suoraan missään tilanteessa. Oletetaan, vihjaillaan, annetaan ymmärtää ja sitten ihmetellään ja itketään jossain nettipalstalla että mikä on kun mies ei tajua.

Miksi, oi miksi ei voi sanoa asioita suoraan. Kohteliaasti, asiallisesti mutta SUORAAN ilman MITÄÄN tulkinnanvaraa. Jos mies ei ole mielenvikainen niin kyllä se suoraa puhetta ymmärtää.

mies ties
[QUOTE="vieras";28567733]a) Ei poista kaverilistalta koska "stalkkerilta" saamansa huomio tuntuu hyvältä ja voi kavereille päivitellä auts kun toiyks mies seuraa mua tsih.

b) porvoolainen[/QUOTE]No tämähän se totuus todennäköisesti lienee. Nainen on luomakunnan huomionkipein olento.

Yhteistyössä