voi luoja, että mua niin raivostuttaa, kun

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
joillakin ihmisillä on tapana, mun masun nähdessään, päivitellä että "ooks ihan varma, ettei sielä ole kahta vauvaa?!".. voi vittu saatana!! joo, olen iso, mutta en mä nyt helkkari sentään niin iso ole!!! |O |O jos ei kertakaikkiaan osaa sanoa mitään kohteliasta, ni pitäs päänsä kiinni!!! |O

Voithan vaikka vastata, että enpä ole aina ihan varma siitä itsekkään, mutta ihan tiedoksi, että normikäyrillä mennään :whistle: Jospa sitten miettisi ennen kuin seuraavalle täräyttää.
Tai sitten sanot suoraan, mikä olet mun vatsaani arvostelemaan, kas kun en diggaa sitä pätkääkään :/
Hormoonien piikkiin menee kuitenkin, eikä susta ajatella, että oletpa takakireä :D

ja siis tää, joka tän kommentin yleensä heittää, on lääkäri ammatiltaan!! lapseton tosin, mutta luulis kait sitä nyt siihen ammattiin valmistuneen tajuavan, että jos masussa on kaksi vauvaa, että se on sillon hiukan eri kokoluokkaa, kuin tällanen perus setti?!!

Tiedän tunteen,itse olin aika nopeasti ISO ja kieltämättä näytti varmaan että ois ainaki kolmoset ollu tulossa :D Enkä edes itse ensin tätä tajunnut kun mieheni huomautti,sitten kävelin kaupan vaateosaston suuren peilin ohi :o

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no saa kai sitä kysyy... ja ehkä sä olet NIIN ISO, et vaan oo ite huomannu sitä

no huomautuksena sulle, että ihan normaali/hiukan normaalia pienempi tää mun masu on.. että sikäli.. :headwall:

Mutta voihan se näyttää isolta katsojan silmissä! Elä tuollaisesta hermostu, nauti huomiosta ja kerro lapselle sitten tarinaa kuinka mahaa ihmeteltiin!

Saattaa se jostain kulmasta katsottuna näyttää isolta. Itellä oli tuplamaha, ja se oli kyllä VALTAVA! En edes tajunnut miten hirveän suuri se olikaan, kunnes katselin loppuraskaudesta otettuja valokuvia... Sanot sille kaverille suoraan, että aika pieni tää kuulemma on (jos kerta on pieni/normaali), ehkä se sitten on hiljaa.

Yhteistyössä