Voi luoja et on tarkkaa noiden cap lippisten kanssa et millasia niiden pitää olla :D

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Pitää olla tarpeeks monta raitaa et on "aito". Tarra täytyy olla jne.

Ei aidot ei kelpaa

Muutoin ei oo vaatteiden kanssa mitään väliä et onko henkkamaukkaa vai hilfigeriä :LOL: mut lippalakki pitää olla aito

Sillon ku mä olin pieni ni tollasia lippiksiä oli vaan "hoppareilla", nykyään joka pojalla on sellanen päässä

säpäle harmaana
Kerro nyt minullekin mitä ne raidat ovat. Olen tällaisia keskusteluja kuunnellut sivusta ja on jäänyt vähän epäselväksi. Siis niitä mitkä menee siinä pään päällä, vai lipassa vai missä ne raidat ovat.

*tollo*

"lippis"
Tarrat ja muut hintalaput kuuluu ottaa pois. Poikasi tekee itsestään idiootin. Raidoilla (=ompeleilla) ei ole mitään merkitystä.

Onneksi tuo pelle lakkikulttuuri on jäämässä jo pois muodista.

säpäle harmaana
Lipassa menevät tikkaukset :D niitä pitää olla 8kpl, eikä 6kpl

En sitte tiedä et mitä muita kriteerejä pitää olla :D
Okei, kiitos. :D Olen kuullut puhuttavan noista tärkeistä raidoista ja aluksi oletin, että puhuttiin niistä pääosan saumoista, mutta sitten tuli mieleen, että melkein kaikissa lippiksissähän on 8 saumaa. Nuo tikkaukset tulivat tämän jälkeen mieleen.

Nyt selvisi sitten tämäkin.

kotileipuri-
Meil on toi 9-v tosi tarkka vaatteistaan, kaikki pitää olla tietyn merkkisiä ja samanlaisia kuin muillakin lätkäkavereilla.
Mä välillä kiusaankin poikaa ja puen hänen vaatteita päälleni, ja esitän "coolia jätkää", kun tulee kaverineen meille.
Ja poika toki tykkää hyvää.

kfkfkf
[QUOTE="hmm";28689560]Snäbäri eli snapback, siinä on se muovinen säätöjuttu takana :D En mäkään tätä ennen tiennyt ennenkun poika valisti.[/QUOTE]

No noissa ei mun mielest ollut sellasia ollenkaan. No noi on nyt sit änäreitä :LOL:

Mä löysin itseni keväämmällä laskeskelemassa lippisten raitoja... :D Oli tosi tarkkaa hommaa lippiksen ostaminen. Sitten kun sellainen hyvä löytyi niin poika sai slaagin kun mä meinasin vetäistä tarran pois lipasta.

Mitähän se nyt meinaa kun lippiksessä ei ole "snapbackia" ( = sana jota en ole kuullut ikinä :D ) ?

"hmm"
Mä löysin itseni keväämmällä laskeskelemassa lippisten raitoja... :D Oli tosi tarkkaa hommaa lippiksen ostaminen. Sitten kun sellainen hyvä löytyi niin poika sai slaagin kun mä meinasin vetäistä tarran pois lipasta.

Mitähän se nyt meinaa kun lippiksessä ei ole "snapbackia" ( = sana jota en ole kuullut ikinä :D ) ?
kai se sitten on tavallinen cap :) Kuka noista tietää, eikö tuo liene makuasia onko snäbäri vai ei.

Yhteistyössä