No mä mietin ihan samaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kauheeta, olis ihan kamalaa olla tollasessa tilanteessa!
No toivottavasti!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös se juontaja saanut sitte potkut.
Mä muistin aivan et sillä oli joku sairaus.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ihan järkyttävää. saako hommia enään. eikös toi ollu joku kenellä pallit pois ja siksi ääni muuttunut myös?
luultavasti joku sairaus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä muistin aivan et sillä oli joku sairaus.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ihan järkyttävää. saako hommia enään. eikös toi ollu joku kenellä pallit pois ja siksi ääni muuttunut myös?
Kyl se tiesi, koska mun muistaakseni se ohjelma käsitteli sitä sairautta..?Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:luultavasti joku sairaus.
eikö se haastattelija ollut tavannut noita ennen vai ihan puskista tuli toi ääni?
koska selkeesti nauraa sille miehelle ketä haastatteli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi nauramisesta on tehty niin paha asia.
kertokaa jo! en jaksa oottaa aamua..Alkuperäinen kirjoittaja mie:höh, mitä siinä puhuttiin? en voinu laittaa ääniä päälle ku muut nukkuu
Joo, mutta kun ei voi auttaa ja eikö voi ymmärtä ja nauraa mukana, se haastateltava... kun ei se pahuuttaan nauranut.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:koska selkeesti nauraa sille miehelle ketä haastatteli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi nauramisesta on tehty niin paha asia.
pilkkas tavallaan
Tavallaan ehkä jos noin asian näkee..Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:koska selkeesti nauraa sille miehelle ketä haastatteli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi nauramisesta on tehty niin paha asia.
pilkkas tavallaan
HirveääAlkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Tama oli ohjelma jossa kasiteltiin leikkauksia jotka olivat paatyneet huonosti. Rullatuolissa oleva nainen oli halvautunut leikkauksen jaljilta, ja se mies - sille oli tehty joku leikkaus ja olivat siina samalla tyrineet hanen aanihuulensa. Juontaja sai potkut ja on sita mielta etta koko tilanne oli lavastettu sita varten etta hanet saataisiin potkittua pois.
Oli siinä jotain outoa, että yleisöstä kukaan ei nauranut. Kun minä nauroin enemmän kuin koko vuonna yhteensä tähän saakka ja samoin moni muu ilmeisestiAlkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Tama oli ohjelma jossa kasiteltiin leikkauksia jotka olivat paatyneet huonosti. Rullatuolissa oleva nainen oli halvautunut leikkauksen jaljilta, ja se mies - sille oli tehty joku leikkaus ja olivat siina samalla tyrineet hanen aanihuulensa. Juontaja sai potkut ja on sita mielta etta koko tilanne oli lavastettu sita varten etta hanet saataisiin potkittua pois.
Ai oikeesti, mitenhän toi nyt ois sitä varten lavastettu...Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Tama oli ohjelma jossa kasiteltiin leikkauksia jotka olivat paatyneet huonosti. Rullatuolissa oleva nainen oli halvautunut leikkauksen jaljilta, ja se mies - sille oli tehty joku leikkaus ja olivat siina samalla tyrineet hanen aanihuulensa. Juontaja sai potkut ja on sita mielta etta koko tilanne oli lavastettu sita varten etta hanet saataisiin potkittua pois.
No mä en ees sille miehelle edes nauranut vaan sille juontajan naurulle mitä ei saanu pidätettyäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oli siinä jotain outoa, että yleisöstä kukaan ei nauranut. Kun minä nauroin enemmän kuin koko vuonna yhteensä tähän saakka ja samoin moni muu ilmeisestiAlkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Tama oli ohjelma jossa kasiteltiin leikkauksia jotka olivat paatyneet huonosti. Rullatuolissa oleva nainen oli halvautunut leikkauksen jaljilta, ja se mies - sille oli tehty joku leikkaus ja olivat siina samalla tyrineet hanen aanihuulensa. Juontaja sai potkut ja on sita mielta etta koko tilanne oli lavastettu sita varten etta hanet saataisiin potkittua pois.
Sellainen vakavan ja jäykän ja tylsän ja vähän arvostelevan näköinen mies avaa suunsa ja sieltä tulee piipitystä. On se hassua.
PYÖRÄTUOLI EI rullatuoli!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HirveääAlkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Tama oli ohjelma jossa kasiteltiin leikkauksia jotka olivat paatyneet huonosti. Rullatuolissa oleva nainen oli halvautunut leikkauksen jaljilta, ja se mies - sille oli tehty joku leikkaus ja olivat siina samalla tyrineet hanen aanihuulensa. Juontaja sai potkut ja on sita mielta etta koko tilanne oli lavastettu sita varten etta hanet saataisiin potkittua pois.
jep, mua kanssa tässä nauratti toi juontaja.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oli siinä jotain outoa, että yleisöstä kukaan ei nauranut. Kun minä nauroin enemmän kuin koko vuonna yhteensä tähän saakka ja samoin moni muu ilmeisestiAlkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Tama oli ohjelma jossa kasiteltiin leikkauksia jotka olivat paatyneet huonosti. Rullatuolissa oleva nainen oli halvautunut leikkauksen jaljilta, ja se mies - sille oli tehty joku leikkaus ja olivat siina samalla tyrineet hanen aanihuulensa. Juontaja sai potkut ja on sita mielta etta koko tilanne oli lavastettu sita varten etta hanet saataisiin potkittua pois.
Sellainen vakavan ja jäykän ja tylsän ja vähän arvostelevan näköinen mies avaa suunsa ja sieltä tulee piipitystä. On se hassua.
No mä en ees sille miehelle edes bauranut vaan sille juontajan naurulle mitä ei saanu pidätettyä
Siis oikeesti nauru on kauheen tarttuvaa ja tää oli erittäin hauska pätkä mitä nauroin vedet silmissä, harmi vaan et tarina on noin ankea..
Mut juu, vammaiset ei naurata, en siis heille nauranut, vaan ihan vain tolle juontajalle