Voi kun joku keksisi hajuttoman tupakan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuuli"

Vieras
Luulisi, ettei sellaisen keksiminen nyt ihan mahdotonta voisi olla! Ajatelkaa miten suuri hyöty kaikille. Tuskin tupakoitsijat sitä hajua rakastaa ja vielä vähemmän me jotka emme polta. Inhottavaa kun yrittää tuulettaa asuntoa, niin aina jostain tulee hirveä tupakanhaju sisälle, kun sattuu useampi naapuri polttamaan. Ja en ole siis vaatimassa tässä, ettei pihalla saa polttaa. Tehköön kuten tykkäävät, mutta kyllähän se olis hienoa, jos kenenkään ei siitä hajusta tarvis kärsiä.

Mistähän muuten johtuu niin valtava ero tupakoiden hajuissa? Lähin naapuri polttaa jotain hyvin erikoisen ällön hajuista, sellaista makean hajuista tupakkaa. Ihan erilaista kun perustupakan haju. Yöks... näin raskaana kaikki haiseekin niin älyn herkästi pahalle!

[QUOTE="vieras";24732102]Nikotiinia sisältäviin nesteisiin tarvitaan lääkeresepti.[/QUOTE]
Sitte en oo pysyny kärryillä. Ihan hyvä tietää, etten ala tilailemaan niin paljo ku sielu sietää.

Plus mulle riittää ihan vaan tupakka, kun en sitä ees joka päivä polta.

Sähkötupakan nikotiininesteisiin ei ole enää pitkään aikaan tarvinnut lääkereseptiä. Tosin nesteet täytyy toistaiseksi vielä tilata ulkomailta. Helppoa ja nopeaa, joten siihen tupakkalakon ei tarvitse lopahtaa. Joitakin ympäripyöreitä tuontirajoituksia nikotiinin suhteen vielä löytyy, käsittääkseni lähinnä sallitusta pakkauskoosta, ei nikotiinimäärästä sinänsä. Tarkempaa tietoa aiheesta löytyy esim. sivustoilta E-savuke.com.

Itse olen satunnainen tupakoitsija ja minä ainakin RAKASTAN juuri sitä tupakan hajua. Toki makukin on hyvä. Aivan ihanaa on myös haistella muiden tupakoimista, vaikken olisi itse polttanutkaan pariin viikkoon. Luulisin päivittäinkin tupakoitsevien - ainakin osan - rakastavan minun tavallani sitä tupakan tuoksua, eivätkä kuunaan vaihtaisi hajuttomaan tupakkaan vaikka sellainen keksittäisiinkin.

Yhteistyössä