voi ku saiski sen pöpön

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko muita jotka rupee toivoon että se korona nyt sitten vihdoin tulis? Lähtis nuoleskeleen markettiin ostoskärryjen kahvoja vaikka. Sit testiin ja sais sen TODISTUKSEN mitä näytellä ihmisille. Ja jos sillä säästys pakkorokotukselta. Oishan se mahtavaa. Tänään on ollut ripulia töissä ollessa ja vähän kökkö olo muutenki. Voiskohan olla nii mahtava tuuri että se oiski se pöpö? Taidan huomenna töitten jälkeen yrittää päästä testiin. VOI KU MULLA OIS SE!!! Harmittaa nii vietävästi ku en vuosi takaperin käyny testissä vaikka oli ihan kauhee keuhkopöpö. Astmaatikkona jouduin töissäki vetään avaavaa että henki kulki. Sillon ois ollu jo melko hyväki todennäkösyys JACKPOTILLE. Pitäkäähän peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Jos EHT:ssa tarvitaan koronapassia niin on mentävä vasta-aine tutkimuksiin!😤

Mulla on jo liput ostettuna!🤗🤩🥳
 
Olisit sitten hankkinut koronasi kesälomalla
Mun itsesuojeluvaisto estää sen, että "hakisin" tietoisesti edes vaikkapa mahataudin tai flunssan.
Se ei myöskään oikein istu hyvin kristillisyyteen, itsesuojeluvaisto on Jumalalta.

Mutta jos ensi kesäloman alussa on kylällä koronaa niin....oi...no en voi kuin toivoa että se osuisi kohdalle turvallisesti, eli se ei vahingoittaisi lähipiirin paria riskiryhmäläistä. :)
 
  • Haha
Reactions: Latimeria ja Echo
Ai sä oot jo sairastanunnaninnannunna?
No jos ei olla niin ollaan ihmeitä.

Turnauksissa ollaan ravattu jo siitä lähtien kun korona Suomeen levis, mutta maskeja ei vielä käytetty. Turnauksissa oli ISOSTI väkeä ja perästä tuli näitä tartuntalukuja. olihan niitä ”muuuuuutamia” tartuntoja.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria ja Echo
  • Tykkää
Reactions: Echo
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä