voi kökkö,kävin lekurilla(raskaus.)ja sieltä löytyi jokin "nupukka"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sire

Jäsen
23.09.2007
113
0
16
kohdunnduulta!! :o lääkäri soittaa ensi vkolla kun on kysynyt ensin kirurgilta,mutta minä mietin jo syöpää ym kamalia vaihtoehtoja :( .yritin kysellä lekurilta onko syytä huoleen,sanoi että ei ainakaan näyttäisi siltä,voi olla arpikudosta edellisistä raskauksista tai polyyppi..ihana pitkä odostus ensi viikkoo .=(

kiitos,lohduttaa hivenen...menin lekurille oikein tylsistyneenä että olispa nopeasti ohi ja sitten tulikin tuollainen=(.koitan ajatella positiivisesti,mutta koko ajan mietityttää :'(

No oliskohan ihan tavallinen polyyppi, eli kohdun limakalvon osa joka on "valahtanut" ulos kohdunsuulle? vaaraton, tosin voi kasvaa ja joudutaan nipsaisemaan pois, mutta ihan yhtä hyvin voi vetäytyä itse takaisin synnytyksen jälkeen ja hävitä. Sanoiko minkä kokoluokan nupukka oli kyseessä?

Oliko gynekologi vai terveyskeskuslääkäri, jos jälkimmäinen niin lopettaisin huolehtimisen.

Mulla löydettiin ekassa raskaudessa polyyppi, joka sitten poistettiin. Toimenpiteeseen piti mennä 15 minsaa, mutta olikin tumpelo lääkäri, jonka takia meni pari tuntia. Sitten piti vielä maata tarkkailussa pari tuntia, ja olin kuolla nälkään, kun en ollut varautunut. Mutta ei varmaan sullakaan syytä huoleen.

kiitos "Keikas"tyhmänä kysyn että se siis poistettiin ilmeisesti ennnen synytystä vai kuinka :ashamed: ja oliko sinulla heti selvä että polyyppi se on vai oliko sinullakin tämä kamala odotusaika,kun tulee kaikki kamaluudet mieleen :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mulla on myös ollut/on (en tiedä miten lähtee pois??) kohdunkaulassa nestekysta, ei oireillut/oireile, lääkäri sanoi että hyvin yleisiä eikä tarvitse murehtia siitä.
kiitos vastauksesta =).miyen sinulla huomattiin ja oireiliko mitenkään?

Alkuperäinen kirjoittaja Sire:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mulla on myös ollut/on (en tiedä miten lähtee pois??) kohdunkaulassa nestekysta, ei oireillut/oireile, lääkäri sanoi että hyvin yleisiä eikä tarvitse murehtia siitä.
kiitos vastauksesta =).miyen sinulla huomattiin ja oireiliko mitenkään?

Ei oireillut ja lääkäri huomautti siitä kuin ohimennen vaan kierukan asentamisen yhteydessä vuonna 02

Olin muistaakseni viikolla 15 (eikös niihin aikoihin ole eka lääkärintarkastus?) Neuvolalääkäri sanoi heti, että polyyppi on ja laittoi lähetteen sairaalaan. Mulla oli ollut pientä verenvuotoa, joka johtui ilmeisesti tästä polyypista. Siksipä sitä nälkää valittelin, kun olin ekaa kertaa raskaana ja pelkäsin, että kesken menee, jos en saa ruokaa tarpeeksi usein.

mulla on muutamakin nypykkä ja ne on jäänyt edellisestä synnytyksestä. Eli ommellessa ja kai vedetty niin kireelle tai jotain, että nyt limakalvo siellä pullottaa sillai. Mulla ihan gyne katsoi ja totesi asian. Voisithan käydä gynellä näyttämässä.
Noi tk-lääkärit kun ei oikein tiedä kaikesta ja miten se kirurgi voi näkemättä mitään sanoa....
Luulisin kyllä, että sulla on kans samanlainen limakalvon pullistuma siellä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
mulla on muutamakin nypykkä ja ne on jäänyt edellisestä synnytyksestä. Eli ommellessa ja kai vedetty niin kireelle tai jotain, että nyt limakalvo siellä pullottaa sillai. Mulla ihan gyne katsoi ja totesi asian. Voisithan käydä gynellä näyttämässä.
Noi tk-lääkärit kun ei oikein tiedä kaikesta ja miten se kirurgi voi näkemättä mitään sanoa....
Luulisin kyllä, että sulla on kans samanlainen limakalvon pullistuma siellä vaan.

kiitos,lohduttavia sanoja=)sitä vain aina ajattelee pahinta vaihtoehtoa ekaksi:/.veikkaan että tk-lekuri laittaa mut jatkotutkimuksiin gynelle tms että saa selvyyden ,mikä vaivaa..

Yhteistyössä