voi kiva,lapset oli aamupväl unohtaneet avaimet rappuun...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Nyt käytii kyselee naapureilta olisko joku nähny sitä...2 avas oven ja kummatkin oli nähny,toinen ties kertoo et joku oli nostanut sen roikkuu ilmoitustaululle...eipä ole enää siinä...
Mitä helvettii mä nyt teen...arvatkaa uskallanko nukkua ens yönä...meil ei ees oo turvalukkoa ovessa...voi perkeleen perkeleen PERKELE!!!

Ei meil oo talonmiestä "silleen" täällä...miks ihmees joku on ottanu ne ku joklu toinen nostanu ne talteen...kiva ku asutaan viel paikkakunnan pahamaineisimmalla alueella...voi vitsit mä sanon...multa pääsee kyl ihan kohta parku..mut en mä voi yöks poiskaa mennä,sit jos kämjppä tyhjennetty ni jippii...mitä vittua mä teen...
laitoin jo ilmoituksen kyl rappuun et jos on löytynyt ni soittaisko ystävällisesti mun numeroon...

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
Ei meil oo talonmiestä "silleen" täällä...miks ihmees joku on ottanu ne ku joklu toinen nostanu ne talteen...kiva ku asutaan viel paikkakunnan pahamaineisimmalla alueella...voi vitsit mä sanon...multa pääsee kyl ihan kohta parku..mut en mä voi yöks poiskaa mennä,sit jos kämjppä tyhjennetty ni jippii...mitä vittua mä teen...
laitoin jo ilmoituksen kyl rappuun et jos on löytynyt ni soittaisko ystävällisesti mun numeroon...

ja siitähän ne saa suoraan osoitetiedot. Nyt nillä ei ole tarkaa osoitetta, vain rappu, vaikka ei se ole kuin hidaste.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Oisko joku vienyt löytötavaratoimistoon

ei kai kukaa niin hölmö ois. Tuntuu lähinnä ilkivallalta tai sitten jos talonmies olis ohi mennessään ottanut talteen?

No jaa, kyllä musta on hölmömpää jättää ne samaan rappuun ilmoitustaululle, josta kuka vaan voi ne napata ja testailla oviin. Sitähän ap:kin kai pelkää.

Oggi saako sun numeron perusteella sun nimen tietoon? Kun sittenhän se on helppo homma kattoa numerotiedustelusta osoite ja tulla yöllä käymään...

ei kai kukaa niin hölmö ois. Tuntuu lähinnä ilkivallalta tai sitten jos talonmies olis ohi mennessään ottanut talteen?

No jaa, kyllä musta on hölmömpää jättää ne samaan rappuun ilmoitustaululle, josta kuka vaan voi ne napata ja testailla oviin. Sitähän ap:kin kai pelkää.

Oggi saako sun numeron perusteella sun nimen tietoon? Kun sittenhän se on helppo homma kattoa numerotiedustelusta osoite ja tulla yöllä käymään...

Ei saa,mulla on salainen numero(kuten myös osoitetiedotkin vaik se nyt ei tähän liity...)
Huollolla on päivystys 24 h mut voiko nekää nyt asialle mitään...tuskin ne tulee lukkoi vaihtaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:

Ei saa,mulla on salainen numero(kuten myös osoitetiedotkin vaik se nyt ei tähän liity...)
Huollolla on päivystys 24 h mut voiko nekää nyt asialle mitään...tuskin ne tulee lukkoi vaihtaa...

Ok, no sitten. :) Kuuluukos huollon edes vaihtaa lukkoja, täällä ainakin pitää tilata ihan firma sen tekemään. Huoltomiehet tekee pienempiä juttuja vaan.

Mä nyt soitin huoltoon ja kysyin neuvoo.Ja ihan niiku meinasinkin,ei ne viikonloppuna mahda asial mitää vaa mun pitää maanantaina soittaa isännöitsijälle ja tilata uudet lukot/sarjoituksen.
Löysin nyt siivouskaapista turvaketjun ja kaverin mies tulee sen laittaa mul viel tänää,jos sais sit vähä ees nukuttuu jos uskaltaa silmänsä ummistaa.Jouduin jo siirtää siskolle menoo huomiselle mut en mä nyt sinne uskalla lähtee kuitenkaan...
Maanantaina pitäs puol 6 painuu töihin ja lapset pitäs jättää tänne keskenään...pakko herättää tyttö sen verran et tulee laittaa sen ketjun sit kii...
On tääki saakeli juhannus...