Voi kilin takapuoli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Tässä pitäis olla maanantaina lähdössä lomalle ja koiranvahti teki oharit. Tai "kyllä hän sitten jos ei mitään muuta ole mutta on se niin hankalaa ja kamalaa ja kissat hän ainakin päästää ulos".

Kyseessä siis mun äiti joka lupasi lomaa suunniteltaessa hoitaa toista koiraa ja kissoja. Toiselle koiralle on eri hoitaja.
Ei kenenkään toki tarvitse vastoin tahtoaan hoitaa mun elukoita mutta miksi sitten pitää luvata?

Ja se mikä mua eniten ottaa kuupaan on se että hän säilyttää tän marttyyrikortin. "Kyllä minä tulen kun kerta on pakko mutta kai ne nyt pian kuolee ja kyllä tämä on niin kamalaa mutta tulen kyllä".

Eli mun nyt sit pitäis iloisella mielellä jättää äiti tänne kärsimään tuskaansa reissun ajaksi. Ei pysty. Mutta jos me ei lähdetä niin "ihan itse kieltäydyt menemästä, kyllä minä tulen mutta kyllä se on KAMALAA"..

|O |O

:/
Kun missään nimessä en aio väkisin elukoitani tunkea kellekään. Itse ne olen ottanut ja hoidan. Mutta keväällä kun otin asian puheeksi asia sopi hyvin. Hän olisi riemumielin tullut meille viikoksi. Ja kuulemma olisi kiva ollut hoitaa koiria omassa rauhassa.

Mutta nyt sitten on pakko kiukuta ja osoittaa mieltä.

Tässä vaiheessa eläinhoitolat on täynnä. Kaksi koiraa ja 3 kisua ei mahdu mihinkään. Ja se on niin kallista että yksinkertaisesti ei ole varaa siihen.
Ja ennen kuin kukaan sanoo että itsepä olet elukkasi hankkinut niin sanon jälleen kerran että niin olen ja ne hoidan mutta en silti tykkää jos ensin luvataan ja sitten perutaan.

Yhteistyössä