Voi kiitos h*lvetisti! Teen aivan viattoman aloituksen jostakin halvatun säärikarvoista ja sehän ei sitten joillekin käy

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
On mun syytä, että Sörhis alkaa aukoa päätään ja on mun syytä se, tämä ja tuo. Asia oli ja on ehkä edelleen mulle ongelma, mutta sehän ei missään nimessä sovi palstan täydellisille mammoille.

Onneksi ehdin saada ehkä erittäin toimivan neuvon ennenkuin se ketju lukittiin.

Enkä muuta mielipidettäni siitä, että Sörhis kommentoi erittäin tökerösti. Mä kirjoitin siihen asti aivan normaalisti ja se oli kyllä Sörhis joka sen peen aloitti. Ei mulla muuta kiitos ja hei.

Metsässä on nyt mustikoita, mutta niitä voi ostaa kaupastakin. <------ piste
GTA IV on viihdyttävä peli, mutta se ei ole lasten peli. Paitsi jos vanhemmat antaa. <---- piste
Makkarasoppa on nopea ja helppo ruoka, paitsi jos ostaa sikakallista makkaraa. <---- piste
Anime lähtee lapsesta läpsimällä. <----- piste
Laastarit on tarkoitettu pääasiallisesti peittämään naarmuja. Ehkäisylaastarit pitämään ei halutut vuokralaiset poissa. <---- piste
Tässä ei ole mitään järkeä. <----- piste

Scarlett Tää nyt ei liity mitenkään just tähän ketjuun, enkä jaksanu lukea enään tota paskanjauhanta ketjua, että olisko joku muukin neuvonut.
Mulla vain tuli mieleen sellanen, että jos pystyisit sen sheiverin (mikäsenytolikaan) teippaamaan johonkin kepukan nokkaan tiukasti kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Scarlett Tää nyt ei liity mitenkään just tähän ketjuun, enkä jaksanu lukea enään tota paskanjauhanta ketjua, että olisko joku muukin neuvonut.
Mulla vain tuli mieleen sellanen, että jos pystyisit sen sheiverin (mikäsenytolikaan) teippaamaan johonkin kepukan nokkaan tiukasti kiinni.

tän neuvon scarlett saikin :)

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:

tän neuvon scarlett saikin :)

Oukei, miä ainaki olettaisin tän toimivan jos laittaa sen sheiverin koko varren matkalt kii siihen kepukkaa ni se ei sit kääntyile siin.

Yhteistyössä