voi kiesus, mä vihaan olla kipee ja menettää hermoni fb:n peliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuo vielä mitään jos aamun on junnannu samaa tasoa. Ite oon ollu nyt monta viikkoa jumissa yhdellä tasolla. En tiedä onko tuosta mahdollisuuksia päästä ilman että ostaa lisäapuja.

TOinen on hoop de loop. Oon varmaan ollu puoli vuotta jumissa samalla tasolla. Aina välillä jaksaa yrittää uudestaan. Nyt oli jotain pilvitasoja tullu uutena et ne tuli pelattua kans.

Ite oon kans ollu viikon kamalassa flunssassa. Silti ei oo ollu aikaa juuri levätä. Siks kait tää ei varmaan paranekkaan.
Mutta pikaista paranemista sinne.

[QUOTE="vieras";27126878]Ei tuo vielä mitään jos aamun on junnannu samaa tasoa. Ite oon ollu nyt monta viikkoa jumissa yhdellä tasolla. En tiedä onko tuosta mahdollisuuksia päästä ilman että ostaa lisäapuja.

TOinen on hoop de loop. Oon varmaan ollu puoli vuotta jumissa samalla tasolla. Aina välillä jaksaa yrittää uudestaan. Nyt oli jotain pilvitasoja tullu uutena et ne tuli pelattua kans.

Ite oon kans ollu viikon kamalassa flunssassa. Silti ei oo ollu aikaa juuri levätä. Siks kait tää ei varmaan paranekkaan.
Mutta pikaista paranemista sinne.[/QUOTE]

pppst..mä koitin tätä peliä vasta eilen illalla :whistle: :snotty:

[QUOTE="hhh";27126902]pppst..mä koitin tätä peliä vasta eilen illalla :whistle: :snotty:[/QUOTE]

Mun kokemus on se että suurimmassa osassa noita fb:n pelejä voi aika vähän ite vaikuttaa noissa vaikeammissa tasoissa et pääseekö läpi. Vaan se aloitus ratkaisee. Esim jos gr:ssa saa heti alkuun paljon erikoispommeja niin taatusti pääsee läpi mut jos viidennen siirron jälkeen tulee ilmoitus että sekoitetaan kun ei ole siirtoja niin ei siitä pääse läpi.

Nuo ollu ainakin mulle sellaisia rentoutus juttuja et saanu ajatukset nollattua niin sit tympii kun pitää tehdä niin vaikeita et ei pääse millään läpi (saa junnata viikkoja jopa kuukausia samalla tasolla) .

[QUOTE="perseennuolija";27126944]Mikä taso?? :D Mä oon junnannu monta viikkoa tasolla 135 ja alan vaipua epätoivoon.. :S[/QUOTE]

Minä oon junnannu tuossa 65 tasolla myöskin viikkoja. Oisko jotain konstia millä siitä pääsee eteenpäin.

[QUOTE="vieras";27126963]Minä oon junnannu tuossa 65 tasolla myöskin viikkoja. Oisko jotain konstia millä siitä pääsee eteenpäin.[/QUOTE]

Piti tarkistaa ja tuo oli tosissaan kanssa paha.
Näyttäis mulla 3 kaveria olevan siinä kohdassa :D

[QUOTE="hhh";27126994]mä en osaa hahmottaa et jos siirrän nyt ton tonne niin saan sitä ja tätä vaan pelaan "tässä ja nyt" mikä ekana osuu silmään :snotty:[/QUOTE]

Mun taktiikka ollu et siirrän mahdollisimman alhaalta ja mielellään vaakarivin niin sit vaihtuu ylhäällä enemmän niitä palikoita. Ei vaan tunnu toimivan nyt tuossa 65 tasossa.

[QUOTE="perseennuolija";27127038]Piti tarkistaa ja tuo oli tosissaan kanssa paha.
Näyttäis mulla 3 kaveria olevan siinä kohdassa :D[/QUOTE]

Voi kiitos. Eli ei yhtään lohduta. Kait siitä joskus pääsee läpi kun vaan jaksaa yrittää.

[QUOTE="vieras";27127043]Mun taktiikka ollu et siirrän mahdollisimman alhaalta ja mielellään vaakarivin niin sit vaihtuu ylhäällä enemmän niitä palikoita. Ei vaan tunnu toimivan nyt tuossa 65 tasossa.[/QUOTE]

tarviikin koittaa kunhan saan elämiä kerättyä :D

Yhteistyössä