VOI KETTU TOTA MIESTÄ!!!!!! ARGH!! (päivä pilalla!!!!!!!!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja green
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

green

Vieras
Raivostuttaa!!!! Oli tuonut eilen kaupasta Chiquita-banaaneja vaikka minä sanoin että tuo reilunkaupan banaaneja!!! EN halua rahoittaa riistäjiä, joten heitin chiquitat roskikseen ja passitin miehen takaisin kauppaan hakemaan reilunkaupan banaaneja. Ja niin kävikin että aamulla oli banaanit nätisti yöpöydällä rivissä :) Pitä vähän mököttää *möks möks* . Nyt tuntuu jo vähän paremmalta, meinasi kyllä mennä iltatee väärään kurkkuun kun mies tuli illalla kaupasta :(

Pienet on murheet sulla ja monella muullakin täällä. Jonkun lapsella voi olla syöpä ja jalka jouduttu leikkaamaan pois ja sinä valitat vääristä banaaneista. Ota sinä mun murheet, niin minä otan sinun.

Mies on kyllä syvästi pahoillaan, soitti töistä aamupäivällä. Kyllä siinä itkun tirahdus pääsi minulta, niin paljon vielä suututtaa ja ottaa kuuppaan. Eikä tämä ihan kintaalla kuitattu ole vielä, kunhan hän tulee töistä pidän pienen perhepalaverin!!!! Nyt pohditaan vakavasti ja katsotaan miten avioliitollemme käy. Mies saa pakata kassinsa ja miettiä viikon äitinsä luona mitä on saanut aikaan!!

Et nyt varmaan ole tosissasi, mutta:

"Reilun kaupan banaani on tasaisen reilu alkutuottajalle. Hän saa aina takuusumman.

Loppu on kaupankäyntiä. Jos siis kuluttaja maksaa reilusta banaanista kaupassa kovan hinnan, hän on kovasti reilu väliportaille ja kaupalle.

Kaupalle reiluus on brändi, joka tuo lisäarvoa."

http://www.talouselama.fi/docview.do?f_id=1150224

Alkuperäinen kirjoittaja green:
enitenhän tässä ketuttaa se että jäi myös vauvojen iltapala banaanisose tekemättä ja jouduin antamaan hätäruokana päärynä pilttiä jota mies toi siwasta :(

:'( miksi et viskannut pilttipurkkiakin menemään ja lähettänyt miestä hakemaan tuoretta päärynää?

Miten voit nukkua yösi rauhassa, kun tiedät syöttäneesi lapsillesi ylikansallisen yhtiön ei-luomua sosetta, josta tulee kaikkien valmistusrasitusten lisäksi vielä sekä lasi-, etikettipaperi- että metallijätettä? :(

Alkuperäinen kirjoittaja green:
enitenhän tässä ketuttaa se että jäi myös vauvojen iltapala banaanisose tekemättä ja jouduin antamaan hätäruokana päärynä pilttiä jota mies toi siwasta :(

Mut jos laitat sen ukkos aina sinne Siwaan, eikös siellä myydä vain niitä reilun kaupan banaaneja..
Tai mene itse sinne kauppaan.....

Yhteistyössä