Voi kettu! Tilinylitys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöljä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöljä

Vieras
Äääääh. Olin luullut poistaneeni yhden suoraveloituksen tililtäni mutta enpäs ollutkaan. Seurauksena olen viime maanantaista lähtien vinguttanut pikkuostoksia katteettomalta tililtä ja vasta tänään huomasin että tili 20 e miinuksella. Höntti kun olen, tilinylitysmaksu 10 e on tullut kerran ennenkin, mutta tuleekohan se nyt neljä kertaa?!? Kun olin yhteensä neljä ostosta viikon aikana ehtinyt tehdä miinukselle ennen kuin tänään huomasin tilanteen.

ja sit jos kauppias näkee että tili ylitetty, niillä on lupa myös ottaa kortti pois jos ei ole katetta ja sitten menee tililtä 150e pois jolloin kauppias saa sen kun on huomannut.kaverille kävi näin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja sit jos kauppias näkee että tili ylitetty, niillä on lupa myös ottaa kortti pois jos ei ole katetta ja sitten menee tililtä 150e pois jolloin kauppias saa sen kun on huomannut.kaverille kävi näin!

täh??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei sulkulistalle noin pienestä ylityksestä joudu.

2 kertaa mulla tullut tilinylitysmaksu yhdestä tilinylittämisestä. Eikä noita kortteja ketään pois ota, sanovat vain kaupassa että tämä kortti ei käy. Ja kyllä mä saan edelleenkin kerran vuodessa uuden pankkikortin vaikka tili välillä ylittyykin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ^^:
Alkuperäinen kirjoittaja Pankki:
Tulevat antamaan sinulle vain visa electron -kortin, ni et vahingossakaan ylitä tiliä

Pah, sanon minä! Sen meinaan pystyy ylittään..

Ai että pystyy vai?? Mulla ei oo ylittyny.. kerran annoin vahingos electronin kassalla vaikka olin just nostanu käteistä. Kassaihminen sanoi, että kortti ilmoittaa ei myyntiä!

Yhteistyössä