Voi kettu sentään! Oliko täällä niitä atk-ihmisiä? Apua vaihteeksi taas.

Kirraava Kuuppa

Aktiivinen jäsen
08.10.2008
1 779
0
36
Asensin siis eilen palomuurin (Comodo) uudelleen kun entinen ei toiminut. Enpä tarttenu messengeriä sitten sen jälkeen, joten tänään huomasin vasta että se (mese) ei suostu edes käynnistymään enää. Palomuuri kyllä kysyi että sallitaanko vai ei, ja mä laitoin että salli. Mut sen jälkeen tuo p*ska ei enää edes yritä käynnistyä.

Kertokaa siis miten mä saan sen yksinkertaisimmin ja nopeimmin toimimaan? Mä en jaksais taas kikkailla ja asennella uudestaan mitään :headwall: :headwall: :headwall:

Mä vihaan näitä tietokonejuttuja. Kahvit tarjoan jos joku tulee mun puolesta nää tekemään :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Windowsin oma palomuuri blokkaa pahimmat rojut pihalle mutta vaativaan käyttöön en sitä suosittele...

Virustorjunta sitten erikseen, näin ainakin mulla. Vaativaan käyttöön en suosittele Windowsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Tähän valui meikäläisen hyvä aamu |O :headwall:

Olet nyt tietokoneharrastuksen ytimessä.

yleensä aamukaan ei riitä. se on kuin kavereiden kanssa muutenkin; joskus otetaan kovastkin yhteen, muttaa useimmin kahteen tai puoli kolmeenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja äh!:

yleensä aamukaan ei riitä. se on kuin kavereiden kanssa muutenkin; joskus otetaan kovastkin yhteen, muttaa useimmin kahteen tai puoli kolmeenkin.

:D

Joo, mä tiedän tän, ja mä en halua olla missään tekemisissä koko tietokoneharrastuksen kanssa :headwall: :headwall:
Paskat, mä luovutan ja annan olla koko jutun. En mene sitten meseen, samapa tuo.
Ja mä en tajua, miksei kukaan voi suunnitella sellaista tietokonetta, jota ei tarttis olla kokoajan säätämässä ja korjaamassa ja paikkaamassa ja asentamassa jne. :headwall: :headwall: Jonkun ihmisvihaajan keksintöä koko hemmetin tietokone |O |O

Joo, mä tiedän tän, ja mä en halua olla missään tekemisissä koko tietokoneharrastuksen kanssa :headwall: :headwall:
Paskat, mä luovutan ja annan olla koko jutun. En mene sitten meseen, samapa tuo.
Ja mä en tajua, miksei kukaan voi suunnitella sellaista tietokonetta, jota ei tarttis olla kokoajan säätämässä ja korjaamassa ja paikkaamassa ja asentamassa jne. :headwall: :headwall: Jonkun ihmisvihaajan keksintöä koko hemmetin tietokone |O |O

yksi sana: mac

Yhteistyössä