Voi kertokaa miksi...miesasiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mustikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mustikka"

Vieras
Miksi mä kiinnostun aina niistä miehistä mitä en voi saada. =(( Tää on hirveetä. Ihastun miehissä sen näköisiin jossa jotain isästäni tai veljestäni. Sitten muhun "ihastuu" tai väärä sana kiinnostuu ne joiden ulkonäköä en pidä viehättävänä. Siis ihan ok näköisiä mutta ei mun mittakaavalla komeita. Tää on hirveetä!!!

[QUOTE="mustikka";24374105]Miksi mä kiinnostun aina niistä miehistä mitä en voi saada. =(( Tää on hirveetä. Ihastun miehissä sen näköisiin jossa jotain isästäni tai veljestäni. Sitten muhun "ihastuu" tai väärä sana kiinnostuu ne joiden ulkonäköä en pidä viehättävänä. Siis ihan ok näköisiä mutta ei mun mittakaavalla komeita. Tää on hirveetä!!![/QUOTE]

Ihastut just siksi niihin, että se on turvallista. Et voi saada niitä, joten "No Risk". Näin alitajunta tekee. Vähän sama kuin teinityttöjen ihastumisissa johonkin pop-idoleihin.

Onko tämä yleistäkin ja voiko tästä parantua? Niin ja onko yleistä että nainen ihastuu isänsä kaltaisiin tai veljensä kaltaisiin ja ei saa niit kuitenkaan? Eli hyvännäköisen isän omaavat saavat aina huonomman näköisen vissiin. =(
Musta tuntuu että kaikki tutut tai kaverit on saaneet sen unelmien kumppanin joka muistuttaa isäänsä.

[QUOTE="mustikka";24374244]Eli hyvännäköisen isän omaavat saavat aina huonomman näköisen vissiin. =([/QUOTE]
Eikun hyvännäköiset saavat hyvännäköiset eli jos olet komean isän ruma tytär niin et saa isäsi näköistä kumppania.

öö, unelmien kumppani muistuttaa isää ? Emmä nyt tiedä onko se ihan kaikkien unelma. Luulen, että se voi olla seurausta vähän kummallisesta isäsuhteesta. Ehkä siitä paranee jos sais itsetuntoa ylös eikä tarvitsisi enää alitajuisesti hakea sitä isän hyväksyntää.

Tuo onkin sitten helpommin sanottu kuin tehty. Jos tuottaa paljon ongelmia elämässä, niin sitten pitää hakeutua terapiaan. Minkäs ikänen oot ?

oon yli 30v ja oon jonkun verran jutellutkin tästä. Mutta mihinkäs koira karvoistaan pääsee! Kun olisikin helppo tie hyvään itsetuntoon ja siihen että pystyisi oikeasti rakastumaan. =( Voi p....
Joku ottais mielihyvin varmaan munkin elämän mutta itse haluisin rakastua ja saada silloin vastakaikua. Ei helppoa. Oon ollut perheessä se prinsessa ja siitä on vaikea kenenkään isää voittaa. Vaikka mun isä kaikkea muuta kuin täydellinen. Mutta siis se että livenä joku kiinnostuu musta esim. baarissa niin se menee aina niin että ne haluaa vain hetken huumaa ja sit kun huomaa et mä en sitä halua niin pelästyy. Joo, sit jos netissä tapaa jonkun joka alussa tuntuu jalat vievältä niin kuvan kun saa niin se ei olekaan ihan niin. Komeus katsojan silmässä. Sen takia en itekään paljoa tykkää kehua itteäni kun tiedän että se ulkonäkö on ihan katsojasta kiinni vaikka muakin on kehuttu.

[QUOTE="mustikka";24374264]Kuule visuaalinen ulkonäkö auttaa kyllä jos sänky haluista puhutaan. Vai ottaisitko sä vaikka Jope Ruonansuun jos ois todella hyvä mies. En nyt ole haaveillut kyllä sänkyyn menemisestä veljen tai isän kanssa mutta samantyyppisten/näköisten.[/QUOTE]

"Siis ihan ok näköisiä mutta ei mun mittakaavalla komeita."Tottakai ulkonäköön viehättyy, mutta se ei pitäisi missään nimessä olla se ratkaiseva tekijä. Ite sanoit ok näköinen, et ruma.
Musta ok näköinen ja hyvä luonne on aina parempi kun unelmien adonis ja kustaa pää täynnä.
Ja ei, et tule löytämään koko elämän kestävää täydellistä rakkaus suhdetta, upealla seksillä, täydellisen näköisen ja täydellisen luonteisen ihmsen kanssa.Täydellisiä ihmisiä tai suhteita ei ole olemassakaan. Rakkaus on paljon muuta kun ulkoinen viehätys ja perhoset vatsassa. Siihen vaaditaan vaivaa, ymmärystä ja ennen kaikkea ystävyyttä. Ulkonäkö rapisee, seksi loppuu ja ihmiset sairastuu, ja perhoset häivää mahasta aika äkkiä. Etsi mieluummin hyvää sydäntä ja vaikka ok naamaa kun jotain täydellistä. Jos ystävyys on pohjalla kumppanuus vahvistuu ja naamakin miellyttää enemmän.

Homma on niin, että tommoiset prinsessoiksi kasvatetut on kyllä vaikeita tapauksia miehille. Parempi kiertää kaukaa... Ja tuollaisia just psykot iskee kun niille riittää se nuoleskeleva hyvä kohtelu... Mut mitään tuskin on tehtävissä kun olet 30v ja tuolla tasolla.

Prinsessa-kasvatus on tytöille todella haitallista.

OK ulkonäkö on tarpeeksi hyvä. Kun tutustuu ja alkaa tykkäämään henkilöstä niin se ulkonäkökin siinä paranee. Semmoisista puolirumista tulee ihan komeita miehiä ;).

Mutta joo, lähtökohdat on jo pielessä jos etsii ulkonäköä ja jotain elämää suurempaa rakkautta. Tiedän ihmisiä, jotka on nuorena olleet juuri sellaisia romanttisen rakkauden yliarvostajia, joiden mielestä suhde kaatuu arkeen ja likaisiin sukkiin. Ja joka jättää ihanan kumppanin kun "ei enää tunnu perhosia vatsassa". Melkein kaikki heistä on kuitenkin vanhemmiten viisastuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja MömmöT.;24374392:
Homma on niin, että tommoiset prinsessoiksi kasvatetut on kyllä vaikeita tapauksia miehille. Parempi kiertää kaukaa... Ja tuollaisia just psykot iskee kun niille riittää se nuoleskeleva hyvä kohtelu... Mut mitään tuskin on tehtävissä kun olet 30v ja tuolla tasolla.

Prinsessa-kasvatus on tytöille todella haitallista.

Kuinkahan monia nykypäivänäkin kasvatetaan prinsessa kasvatuksella ja isin pikku tyttö metodilla? Niin....aika harvassa tulee olemaan tyytyväiset naiset tulevaisuudessa ja kaikki etsii sitä kadotettua isäänsä ja vetävät puoleensa psykoja ja narsisteja. =)

[QUOTE="vieras";24374283]Eikun hyvännäköiset saavat hyvännäköiset eli jos olet komean isän ruma tytär niin et saa isäsi näköistä kumppania.[/QUOTE]

Niinhän se on. Vittuillaanko mulle sitten jos sanotaan että olen hyvännäköinen? On sanoneet naisetkin tai miehet on kehuneet myös...siis nämä joista olisin kiinnostunut mutta jotka haluaa vain sitä yhtä. Niin ja ehkä isä sitten meni naimisiin liian ruman naisen kanssa jos olen kerta ruma. =) Tai sitten kahden hyvännäköisen tyttölapsesta ei tule kaunista.

Yhteistyössä