Voi kauhea!!! :D

  • Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
herranjumala :eek: siis en miekää mikään mega luokan beibe oo mut.. :eek: kyllä tää pärstä ton voittaa mennen tullen(ei oo noin monta senttiä kittiä naamassa ja naama täynnä näppyjä )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Sangen tyylikkään oloinen nainen... :eek:

En ole kauheasti tätä Kanerva-kohun yksityiskohtia seuraillut, mutta eikö sillä Kanervalla ollut vaimo? Mitähän hän tuumaa kohusta?
Tyypillinen nainen:tietää asioiden oikean laidan ja pysyy miehen tukena.Ei näet usko kaikkea mitä lehdet kirjoittelee!!!
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja Femme Fatale:
Sangen tyylikkään oloinen nainen... :eek:

En ole kauheasti tätä Kanerva-kohun yksityiskohtia seuraillut, mutta eikö sillä Kanervalla ollut vaimo? Mitähän hän tuumaa kohusta?
Naisystävä, ja todellaki kaunis ja persoonallinen nainen.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200803177400136_vi.shtml

 
Armiliina
No meillähän on melkein kaikilla herpes=yskänrokko.

Eikä varmasti tunnu kivalta, jos nauretaan sille, että herpes on pahana. Sille kun ei voi oikein mitään puhkeamisen jälkeen.

Mulla itelläkin on herpes, mutta ei onneksi ikinä ole ollut noin pahana. Pikkusiskollani taas on aivan samanlaisena kuin tukiaisella. En nauraisi ikinä hänenkään naamalle, niin miksi sitten tuon tyypin naamalle????? *ei ymmärrä*
 
Armiliina
No meillähän on melkein kaikilla herpes=yskänrokko.

Eikä varmasti tunnu kivalta, jos nauretaan sille, että herpes on pahana. Sille kun ei voi oikein mitään puhkeamisen jälkeen.

Mulla itelläkin on herpes, mutta ei onneksi ikinä ole ollut noin pahana. Pikkusiskollani taas on aivan samanlaisena kuin tukiaisella. En nauraisi ikinä hänenkään naamalle, niin miksi sitten tuon tyypin naamalle????? *ei ymmärrä*
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
No meillähän on melkein kaikilla herpes=yskänrokko.

Eikä varmasti tunnu kivalta, jos nauretaan sille, että herpes on pahana. Sille kun ei voi oikein mitään puhkeamisen jälkeen.

Mulla itelläkin on herpes, mutta ei onneksi ikinä ole ollut noin pahana. Pikkusiskollani taas on aivan samanlaisena kuin tukiaisella. En nauraisi ikinä hänenkään naamalle, niin miksi sitten tuon tyypin naamalle????? *ei ymmärrä*
kylläpä toi naama olis melkeen yhtä kauhea ilman noita paiseita... järkyttävä kittinaama...
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
No meillähän on melkein kaikilla herpes=yskänrokko.

Eikä varmasti tunnu kivalta, jos nauretaan sille, että herpes on pahana. Sille kun ei voi oikein mitään puhkeamisen jälkeen.

Mulla itelläkin on herpes, mutta ei onneksi ikinä ole ollut noin pahana. Pikkusiskollani taas on aivan samanlaisena kuin tukiaisella. En nauraisi ikinä hänenkään naamalle, niin miksi sitten tuon tyypin naamalle????? *ei ymmärrä*
kylläpä toi naama olis melkeen yhtä kauhea ilman noita paiseita... järkyttävä kittinaama...

Ai, mun silmiin tuo nainen on ihan tavallisen kaunis. Ei siis mitenkän kauhean näköinen. Pakkelia ei oo kyllä säästellyt, mutta se ei liene mun asiani... :)
 
mamaA
ei kyllä heti ekaksi pistä silimään noi yskänrokot...
siskonmiehellä on paljonpahempananki välistä ollu, mutta ei se silti noin käytetyltä näytä =/anteeksi ei vain ole niin kauheen komee tuo nainen.
Mut hyvähän se on että taas on päässy lehteen jonku varjolla =)
 

Yhteistyössä