Voi kassakone sentään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Ostin siskonflikalle 3-v kassakoneen jouluksi. Siis semmosen mikä piippaa ja välkkyy jne.
Tai siis luulin ostaneeni.
Äsken avasin pakkauksen laittaakseni patterit ja poistaakseni 90% niistä rautalangoista ja kiinnikkeistä, jotka estää lasta avaamasta pakkausta itse ja vanhemmallakin menee siihen 30 min, niin:

se on ihan kräpsä! |O |O |O

Kehnon näköinen, osat jokseenkin sopii toisiinsa, mutta ei ihan ja kaiken huippuna "liukuhihna", joka ei liiku! Siis kun siinä on nuolinappula vieressä, luulin, että se ois liikkunu, mutta ei vaan kokeiltaessa toiminu kun siinä ei ollut pattereita.
Lisäksi luulin, että senappula on vaan juuttunut, mies painoi sitä vähän kovemmin ja se koko nappula lähti irti!
Mies liimasi sen takaisin, mutta...
En tahtoisi antaa lahjaksi mitään "kämästä muoviroinaa".

Kysymykset siis kuuluvat: Minkä merkkinen kone olisi hyvä (tämä oli Simba)? mistä niitä saa? Ja mihin mä ton tekeleen hävitän?
:| :| :|

Sen oon kyllä huomannut, et Simban leluja ei kannata ostaa, ovat pahimman laadun roskaa...

Mut Fisher-Pricen kassakone on kyllä hyvä ja kestävä, ominaisuuksia tosin vähän, ja aika pienille tarkoitettu, en tiedä jaksaako 3-vuotiasta kovin pitkään kiinnostaa. Kauppaleikissä meillä on kyllä käytetty paljon.

kassakone.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Sen oon kyllä huomannut, et Simban leluja ei kannata ostaa, ovat pahimman laadun roskaa...

Mut Fisher-Pricen kassakone on kyllä hyvä ja kestävä, ominaisuuksia tosin vähän, ja aika pienille tarkoitettu, en tiedä jaksaako 3-vuotiasta kovin pitkään kiinnostaa. Kauppaleikissä meillä on kyllä käytetty paljon.

kassakone.jpg

Meillä 2-vuotias saa tänä jouluna tuollaisen.Ja ainakin kyläpaikoissa vanhempaakin (4v.) tuo kiinnostaa,saa nähdä miten kotona.Meillä on yksi "piippaava" mut jo ensimmäisestä lattialle tippumisesta se näyttö pimeni.Kortinlukija joskus tilttaa ja huutaa ihan älyttömästi :kieh:

Hei, oliko se tämä: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=250781&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10071&categoryId=3133911
Meillä on tuollainen ja kovasti ovat muksut tykänneet vaikka hihna liikkuu vain pienenpätkän :D Viivakoodit saa piipattua ja kortin vedettyä "maksuksi".

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Hei, oliko se tämä: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=250781&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10071&categoryId=3133911
Meillä on tuollainen ja kovasti ovat muksut tykänneet vaikka hihna liikkuu vain pienenpätkän :D Viivakoodit saa piipattua ja kortin vedettyä "maksuksi".

Melkein tuollainen, taisi tuon verran maksaakin. Tässä ei oo tuota "hihnanliikutinta".

mun täytyy ny fundeerata, että haenko kumminkin sen FP:n huomenna.

Yhteistyössä