voi karoliina :( missä olet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on se aina harmi jos omasta tyhmyydestä kärsii näin... miks piti mennä vetään kännit ja vielä ihan outoon paikkaan? Lähtee kännissä ajeleen scootterilla keskellä yötä? Tyhmyydestä sakotetaan. Olisi ollut edes sen verran fiksu että olisi soittanut vanhemmat hakeen kun on sellaisessa kunnossa. Ja missä kavereiden vastuuntunto on silloin kun päästetään toinen lähteen outoon paikkaan kännissä ajeleen?

Tämä tapaus jotenkin koskettaa erityisesti. Joka päivä avaan netin ja toivon löytäväni uutisen jossa kerrotaan että Karoliina on löytynyt.

Oma teinini on ollut kadoksissa, tosin omasta tahdostaan ja ilmoitti välillä olevansa kunnossa. En voi kuin kuvitella Karoliinan omaisten hätää :(

Yläasteikäisten kännikokeilut on vaarallisia. Helposti ollaan enemmän humalassa kuin oli tarkoituskaan ja kukaan ei pidä huolta toisistaan. Siinä tarvittais aikuisten valvontaa ja huolenpitoa.

minä myös joka päivä toivon ja että löytyisi elossa,aina ensimmäisenä aukeaa iltasanomien sivut.
asun hänen katoamispaikan lähellä ja täällä näkynyt paljon noita etsijöitä ja helikoperi pörrännyt useana päivänä:(

Oonko käsittänyt oikein, ettei poliisi ole etsinyt Karoliinaa sen puhelinmaston alueelta, joka viimeksi on ottanut Karoliinan puhlimen signaalin? Koska maaston korkeuserojen takia masto voi ottaa signaalin, vaikka ei oikeasti ole tuolla alueella?.
Mulle tuli lähinna eka mieleen, että joku on ottanu Karoliinan kyytiin ja vienyt pois tuolta, mistä poliisit nyt etsivät. Eikö niiden pitäisi myös haravoida läpi tuo alue, mistä se puhlimen signaali on viimeksi tullut?
Ehkä mä vaan luen/ katson liikaa dekkareita ku tämmösiä mietin...

Minäkin mietin että jos hän oli pysäköinnyt humalassa tien viereen ja vaikka kysynyt tietä joltakin tuntemattomilta niin mistä tietää vaikka olisi siepattu jonnekkin.
Minäkin katson dekkareita...
Jokatapauksessa kamala tapaus.

Varmaan on ne pojatkin olleet melko humalassa(heidänkin arviointikyky heikentynyt), kun ovat tytön päästäneet yksinään lähtemään ja vieläpä skootterilla. Niin ikävä tapaus kaiken kaikkiaan...

Jostain syystä olen itsekin alkanut seurailla tapausta. Olen jonkin verran seurannut myös murha.infon keskustelupalstaa kyseiseen aiheeseen liittyen. Siellä on esitetty mitä villeimpiä ajatelmia asiaan liittyen ja jotkut näistä aika epätodennäköisiä, joskin mahdollisia ja jopa hyvinkin nerokkaita päätelmiä. Eniten on hämmästyttänyt poliisin toimintaan liittyvä arvostelu. Ikään kuin poliisi olisi velvollinen raportoimaan mediaan meidän muiden iloksi kaikkia viimeisimpiä käänteitä. Jos poliisi ei tiedota, katsotaan että voidaan arvostella poliisin toimintaa. Miksi meitä ulkopuolisia ihmisiä pitäisi tiedottaa hyvinkin henkilökohtaisesta asiasta?

Yhteistyössä