Voi kaikki mahdolliset kirosanat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkubertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkubertta

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
1 903
0
36
Tää ei tosiaan ole enää totta!!!!!! 1,5 kk taistelin naamassa olevan bakteeritulehduksen kanssa ja ehdin huokaista helpotuksesta että nyt se on ohi - eipä mitä, viime yönä rakkuloita oli kahta kauheemmin naamassa ja puol turpaa turvoksissa, vuotaa märkää ja on KIPEE :( Että iloista vappua :/ Yritin tuossa puhaltaa tytölle ilmapalloja niin rakkulat vaan repeili lisää!!!
Eikä siinä kaikki, laitoin tulet uuniin niin eikö tuo perkele pöläyttäny sellaset savut sisään että kaikki mahdolliset hälyttimet huusi ja kämppä oli sinisenä savusta! Ja pellit oli auki, ilmastointi pois päältä - ilmeisesti piipussa oli ns. ilmalukko |O Sitä sitten tuuleteltiin torppaa tunnin verran, pohdin jo että soitanko palokunnan tuulettamaan :D

Mulla kans pölähti mökki täyteen savua kerra kun en ollu älynny siellä ala luukussa polttaa tulta ensi, kun hormi on märkä. mietin sillon kans jotta soittasko palokunnan.,... ikkunat kun aukas niin savu sieltä syöksy ulos.. ihme ettei naapurit soittanu palokuntaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Hei, sinullahan on vappunaamari valmiiksi.

*kehno lohdutusyritys, mutta en muutakaan keksinyt :ashamed: *

Joo, varsin karmiva näky :kieh: Just miehen kaveri kävi tuossa ovella ja otti pari kolme askelta taaksepäin kun mut näki ja kysy että mitä tuo on, aika kauheen näköstä...? Vastasin vaan että ai mikä?

Helpottaako mikään oloa? Saatko kipua edes vähenemään? Kuulostaa tuskalliselta. :/

Tässä just istun nenäliina nenässä ja ylähuulessa kiinni että märkä ei valu pitkin naamaa, Buranaa oon ottanu kipuun muttei tunnu auttavan. Se on vissiin huomenna taas jälleen kerran mentävä lääkäriin - ei vaan enää tehoa antibiootitkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mistä tollanen tulehdus johtuu?

Mulla on atooppinen iho ja joskus 15 vuotta sitten sain pahan bakteeritulehduksen siihen ihottuman jälkitautina, tää bakteeri sitten jäi mulla elimistöön ja aika-ajoin sitten tykkää aktivoitua. Vähän samantyylistä kun märkärupi muttei tartu.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Helpottaako mikään oloa? Saatko kipua edes vähenemään? Kuulostaa tuskalliselta. :/

Tässä just istun nenäliina nenässä ja ylähuulessa kiinni että märkä ei valu pitkin naamaa, Buranaa oon ottanu kipuun muttei tunnu auttavan. Se on vissiin huomenna taas jälleen kerran mentävä lääkäriin - ei vaan enää tehoa antibiootitkaan.

Ovatko jo antaneet kaikenmaailman laajakirjoiset? Voisitkohan saada reseptillä esim. Xylocainia, puuduttavaa geeliä, joka käy myös rikkinäiselle iholle?

Voihan hitsin pimpula... :hug:

Kehäkukkaöljyä?

Ovatko jo antaneet kaikenmaailman laajakirjoiset? Voisitkohan saada reseptillä esim. Xylocainia, puuduttavaa geeliä, joka käy myös rikkinäiselle iholle?

Voihan hitsin pimpula... :hug:

Kehäkukkaöljyä?

Mä pistäsin tähän vaikka sammakonkutua kunhan se vaan auttas :D

Hämähäkinseittiä! Ja rahkasammalta ja pihkaa... siinäpä olisi doktoori ihmeissään. Kaikilla näistä on antiseptinen vaikutus, mutta taitaa olla kuitenkin paremoi saada oikean lääkärin oikeita lääkkeitä. :D

Yritä nyt sinnitellä, ehkä mokoma pöpö jättää sinut tällä kerralla lopullisesti rauhaan.

Hämähäkinseittiä! Ja rahkasammalta ja pihkaa... siinäpä olisi doktoori ihmeissään. Kaikilla näistä on antiseptinen vaikutus, mutta taitaa olla kuitenkin paremoi saada oikean lääkärin oikeita lääkkeitä. :D

Yritä nyt sinnitellä, ehkä mokoma pöpö jättää sinut tällä kerralla lopullisesti rauhaan.

sopii toivoa :whistle:

Yhteistyössä