Voi kääk! Miten vuorenkilpi jaetaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dollo Puupää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dollo Puupää

Vieras
Siis pitäis saada vuorenkilpee jaettua että voisin toisaallekin sitä istuttaa... ite oon saanu valmiina pistokkaina ne enkä oo koskaan joutunu jakamaan, nii en tiiä miten se tapahtuu. :whistle:

Viisaat auttakaa tolloa! :D

Vuorenkilpi lähtee pienestäkin juurenpalasta silloin, kun sen ei tarvis lähteä... :kieh: Itse olen repinyt sitä pois, kun on vallannut alaa niin paljon ja aina vaan putkahtaa uutta esiin, vaikka kuinka revin pois.

Sun kannattaa katsoa, että niihin "uusiin", joita jakamalla otat, jää sellaista juurtuvan näköistä juurta. Meillä ainakin sitä vartta, joka maanpinnalla köllöttää, on monessakin aika paljon, ennen kuin varsinainen juuriosa alkaa. Mutta luulenpa, että mikä tahansa jakotapa toimii, kasvi on niin sitkeä tapaus =)

Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Vuorenkilpi lähtee pienestäkin juurenpalasta silloin, kun sen ei tarvis lähteä... :kieh: Itse olen repinyt sitä pois, kun on vallannut alaa niin paljon ja aina vaan putkahtaa uutta esiin, vaikka kuinka revin pois.

Sun kannattaa katsoa, että niihin "uusiin", joita jakamalla otat, jää sellaista juurtuvan näköistä juurta. Meillä ainakin sitä vartta, joka maanpinnalla köllöttää, on monessakin aika paljon, ennen kuin varsinainen juuriosa alkaa. Mutta luulenpa, että mikä tahansa jakotapa toimii, kasvi on niin sitkeä tapaus =)

Oi tuhannesti kiitoksia auringonkukka!!!! :flower: :)

Ja nyt ei muutaku ulos jakamaan vuorenkilpiä!!!

Yhteistyössä