Voi kääk miten tyhmä pitää ihmisen olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lupasin aamupäivällä tehdä lapsille lättyjä iltapalaksi, jos ajavat nurmikon. Nyt sitten on tilinteon hetki. Yritin ehdottaa että eikö pannari kävisi, niin ei käy. Nykyjärjellä ajatellen, mun olisi kannattanut ajaa se ihan itse. Siinä olisi mennyt vaan 1,5- 2 tuntia, olisi kulunut kaloreita, eikä tarvitsisi ruveta paistamaan lättyjä. Vaan saisin palstailla rauhassa. Shit!

reippaasti hommiin. lätyt on paljo parempia ku pannari. meillä joskus harvoin iltapalaks ja lasten onni on kyllä sen työn arvosta. ei siihen loppujen lopuks kauaa mee, ku pääsee alkuun.

Jepulis, pitää alkaa hommiin. Ihan oikein kyllä mulle laiskimukselle. Ahmin noita lättyjä tietysti itsekin ja sen sijaan että olisin ajanut nurmikon reippaasti itse ja kuluttanut kaloreita, lihon. Enkä käyttänyt lapsityövoimaa. :) Voi piaru.

Toisaalta:

Jos olisit ajanut nurtsin, olisit joutunut tekemään työtä ja palkintona olisi ollut lyhyt nurmikko.

Kun asiat kuitenkin meni näin kuin meni, joudut paistamaan lättyjä eli tekemään työtä. Tässä vaihtoehdossa saat työstä palkinnoksi lyhyen nurmikon JA sen lisäksi saat syödä lättyjä.. (tietenki huonompi homma, jos olet laihdutuskuurilla... sit o kyllä iha hullusti asiat.. Muoks.: ehitki jo laittaa, että aiot itekki syödä niitä..:D Hyvähyvä.. )

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä