!!!!!!VOI JUMAV**TUHELKKARI!!!!V*TUTTAAAA!!!!!!!!!!!!!! Saatanan huuto.net!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sopuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sopuli

Vieras
Kulutin oikein mukavan reilun tunnin kuvailemalla huutikseen kohdetta ja meninpä sitten esikatseluun JA EIKÄMITÄ tämä väittää etten ole kirjautuneena ja PUFF!!!! KOKO tunnin työ (PALJON tekstiä ja muutama kuva) katos ku pieru saharaan... Ei helvetti. Ei millään jaksais alottaa alusta enkä mä edes muista mitä siinä luki!!!! AAARGHH!!!! Kuinka ne voi tehdä näin?! HIRVIÖITÄ! Ja olin siis kirjautuneena, tein sen ensimmäiseksi (voiko uutta kohdetta edes tehdä kirjautumatta?) ja tosiaan sen tunnin aikana en ollut ku muutaman minuutin pätkiä kirjoittamatta eli ei olis pitänyt itestäänkään ulos kirjoittaa mua... Yhyyy... Ei jaksa. Ei muista.. Olin niin tyytyväinen luomukseeni... :( Onko muille käyny näin?

Jos sulla on se ikkuna vielä auki niin koitas mennä nuoöella takasin päin, vanhoihin istuntoihin. Näin mä oon pelastanut joskus sepustukseni ja sittemmin oppinut kopioimaan kaikki tekstit ennen esikatselua!

laitat kohdetta huutonettiin, kannattaa huomioida että olet kirjautuneena noin 20min tuolloin kun kirjoittelet kohteen tietoja. Jostain syystä se on niin hölmö systeemi että se kirjaa sinut pihalle laittaessasi kohdetta myyntiin ja jos menee liikaa aikaa, järjestelmä kirjaasinut automaattisesti pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
laitat kohdetta huutonettiin, kannattaa huomioida että olet kirjautuneena noin 20min tuolloin kun kirjoittelet kohteen tietoja. Jostain syystä se on niin hölmö systeemi että se kirjaa sinut pihalle laittaessasi kohdetta myyntiin ja jos menee liikaa aikaa, järjestelmä kirjaasinut automaattisesti pihalle.

Siitä "jostain syystä", että esim. jos unohdat kirjautua ulos yhteiskäytössä olevalta koneelta, kukaan ei pääse tekeen sun nimissä huutoja.

Eli jos et liiku huutiksessa (selaile sivuja, jätä ilmotusta, tee huutoa) tiettyyn aikaan, huutis vippaa pihalle.

Siks kandee kirjottaa pitkät tekstit vaikka wordiin ja copypasteta sieltä huutikseen kun on valmis.

Joo... Tää mullekin tuli mieleen mut siinä oli se kirjautumis sivu esillä ja aattelin et kirjaudun niin sithän se tulee se esikatselu sivu et eihän ne herranjumala voi sitä poistaa mutmut.. Kirjauduin ja pois lähti... Yritin sen jälkee kyllä sitä takas päin menoa mut tyhjää kenttää näyttää vaan.. :/ tää on kamalaa. MIKSI??!!! Miksi näin piti käydä?! Miksi aina MINÄ?!! :p huoh. pitkään jo pitäny tää homma alottaa mut aina vaan lykänny ku ei sitä jaksa kirjottaa ja jumakaut mitä menin tekemään. Uskalla tätäkään lähettää ilman kopiointia. :)

Ennen se on ollu tunti? Onko ne noin sen lyhentäny? Jos on ni ehkä mä siinä kuvia pällistellessä onnistuin viettää sen 20 min. On kyllä ihan liian lyhyt aika.. Se tunti oli paljon parempi, oon siis sitä mieltä et kyl se ihan fiksua on ku kirjaavat ulos automaattisesti mut 20 min. on aika vähän aikaa.

Yhteistyössä