voi jumanp....tota viasattia

Markiisi musculocutaneus

Aktiivinen jäsen
20.05.2007
16 458
1
38
tampere
siis se on sanottu JO VUOSI SITTEN IRTI!!!no viikko sit tuli muikkari lasku2 :o tänään tuli uus lasku..
soitin sinne että mit vatun pelleilyä tää on että teistä ei pääse eroon pikkasen alkaa olla kyrpä otassa..yleensä mä n riehu puhelimeen mut nyt palo kii....se oli vaan et tuota ku tää menis jo perintään että soitan sulle kohta et mitä tehään..no ei mulkero soittanu |O |O

ja muoks.irtisanomisesta eka puol vuotta saatiin olla rauhassa sit alko tulee mitä kummallisempia laskuja

Saman olen huomannut, että Viasatin suunnalta tulee mitä sattuu laskuja!
Ollaan irtisanottu Viasat ja palautettu kortti. Sieltä on soiteltu mun miehelle (joka ei ole parhaita ihmisiä sanomaan EI) ja tehty mitä ihmeellisimpiä jatkotarjouksia. Tiedä millanen sopimus on kohta 'olemassa'... Mutta kai ne sopparit pitäisi aina allekirjoittaa, vai kuinka?

hoh hoh...soitinpa sinne viasattiin..se molotti se virkailija että ne haluu sata euroa jotain sakko maksua ja tämä olisi jo vuosi sitten pitäny kertoa :o olin et WTF?????
UKKO sano soittavansa kohta takasi ja selvittävänsä asiaa.sanoin että penniäkään en teille maksa..ja olivat laskunki tunkeneet perintään sanoin että selvä käräjille vaan :kieh: :kieh:

Mulle kävi samanlailla Elixian kanssa |O Sanottiin, kun lopetin sen asiakassuhteen, että tämä lasku minkä olette viimeksi maksanut ON VIIMEINEN niin siitä meni joku 3 kk niin tuli SUORAAN perinnästä lasku :headwall: kun en maksanut seuraavaa kuukautta, josta ei tullut edes normaalia laskua! (mitä ei siis pitänytkään :kieh: )

dodiii
jouduin sit soittaa uudestaan ja se vikailija tuumas että on pääkonttoriin oltu yhteydessä ja pitäs maksaa 100e ja laskut vuoden ajalta :o siinä vaiheessa mulla keitti kii sanoin et asia ei jää tähän uhkasin ties millä :ashamed: sitten se oli että hetkinen miksi viimevuonna on jotain laskuja otettu pois ja laitettu ok..olin et just sen takia kun meil ei ole teidän firmaa |O se rupes mutisee et nekin pitäs maksaa |O sit keitti kiinni ja tuli tuutin täydeltä sit se oli että oota hetki...hirvee pulina taustalta ja se karjas jollekki et kaikki laskut äkkiä pois perinnästä asiakkaalta NYT :o no sitten se tuli takas puhelimeen ja sano et joo vain 100e maksettavaa olin et prkel...saaa...vit.....sitte taas oota hetki.....kun se tuli takas se tuumas tuota esimieheni kuulikin koko keskustelun ja käski sanoa että pahoittelut heidän puolelta ja heidän moka anteeksi..ei tarvitse maksaa mitään...olin että hyvä kiitos näkemiin.... =)

Samanmoisia kokemuksia on netin keskustelupalstat täynnä.
Onneksi otimme selvää ennen kuin ehdimme vaihtaa yhtiötä. Päätettiin pysyä visusti Canali+:n puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Samanmoisia kokemuksia on netin keskustelupalstat täynnä.
Onneksi otimme selvää ennen kuin ehdimme vaihtaa yhtiötä. Päätettiin pysyä visusti Canali+:n puolella.

tässä oli tää viasatti kun muutettiin ja edellinen asukas kysy että haluttasko me jatkaa sopparia no oltii et mikäs siinä puol vuotta ilmasta =)
mut toi eroonpääseminen oli kyllä tuskaa..nyt meille ei tuu yhen ainuttakaan kanavafirmaa

Yhteistyössä