voi juma ton miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja hikeennyn ja kunnolla kohta
  • Ensimmäinen viesti
hikeennyn ja kunnolla kohta
miun ois pitäny jo eilen saaha yks iso paketti matkaan aj ite en jaksa/ saakaan kanstaa ku oon viimeisilläni raskaana. kun painaa yi 10 kiloa..

arvatkaa vaan , suostuko mies sen viemään tän päivän postiin? no ei, herra paineli nukkumaan ku on niin väsynyt kotipäivien jälkeen ku ei tartte mitään tehä kotona

no höh :( ihmiset sitten osaa olla joskus niin ajattelemattomia. oma napa on monesti se jota on helpoin kuunnella, senkun sulkee korvat toisen huolilta.
ei se varmaan nyt auta, kuin odottaa nöyränä huomiseen tai mennä ärähtään miehelle.

iloa ja voimia loppuraskauteen!

ap
tuntuu vaan ettei tuosta miehestä oo mihinkään, paitsi lasten siittämiseen..

alan olla kyllästynyt, kun ei voi ikinä tehä mitään heti vana sitten kun omasta mielestään joutaa.. jos lapsi tulee kakkavaippa kädessään ja pyytää pepun pesua ni mieshän ei nouse heti pesee, vaan minä pesen lapsen..

ja aina kun huomautan jostakin asiasta ni nauraa vaan et voi nuita siun raskaushormoneja, onneks tuo siun raskaus on pian ohi.. no, minä se tämän valtavan masun kanssa saan kaikki hommat luuttuamisesta saakka tehä.. nytkin oottaisi kahen ison maton pesu pienen pienen suihkunurkan lattialla ku mies ei voi eväänsäkään liikuttaa

täti
kyllä se niin on, että mies pitää opettaa tavoille heti seurustelun alussa. Jos sinä teet, vaikka mieheltä pyydetään, ei se varmasti tee seuraavallakaan kerralla.

hyi kun nousee piikit pystyyn sun puolesta ap.
mitä tuohonkaan neuvomaan, eikai se auta kuin ottaa miestä niskasta tai lähteä lätkimään. tai sitten tyytyä kohtaloonsa ja tehdä kaikki itse..
joskus meilläkin tollaisa päiviä ja silloin huvittaisi vaan kasata kamat ja häipyä.
se on sun päätös miten sinua kohdellaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
kyllä se niin on, että mies pitää opettaa tavoille heti seurustelun alussa. Jos sinä teet, vaikka mieheltä pyydetään, ei se varmasti tee seuraavallakaan kerralla.
joo, tilanne pitkält minun syytä. tykkäsin jo suhteen alusta asti puuhastella kotitöiden parissa ja kun mieheltä apua pyysin, eikä auttanut, ajattelin, että kyllä tilanne vielä josksu muuttuu.. mutta nyt kun olen vuosia tilannetta seurannut, ei mies ole auttanut yhtään sen enempää kuin alkuaikoinakaan..

toinen mies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo, tilanne pitkält minun syytä. tykkäsin jo suhteen alusta asti puuhastella kotitöiden parissa ja kun mieheltä apua pyysin, eikä auttanut, ajattelin, että kyllä tilanne vielä josksu muuttuu.. mutta nyt kun olen vuosia tilannetta seurannut, ei mies ole auttanut yhtään sen enempää kuin alkuaikoinakaan..
minkä ihmeen takia sä tollasen kanssa tuhlaat ikäsi ja terveytesi?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minkä ihmeen takia sä tollasen kanssa tuhlaat ikäsi ja terveytesi?
itekki mietin joskus samaa

vieras
Minun mieheni on myös alkanut vähättelemään minua ja olenkin nyt harkinnut vakavasti eroa. En tietenkään pelkästään tämän asian vuoksi, meillä on useita vuosia jo mennyt huonosti. Tämä uusi piirre on vain sellainen, etten aio sietää sitä. Toisen vähättelystä ei ole pitkä matka halveksuntaan ja vihaan.

Yhteistyössä