Voi juku kun oon onnellinen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Sain pienen lainan ja sain sit maksettuu kaikki osamaksut, Hm tili ja elloksen tilin! Eilen laitoin hakemuksen ja se hyväksyttiin! Nyt ei oo muuta maksettavaa kuin vuokra, känny, lainan lyhennys, netti ja sähkö :D. Siis pelkät normaalit eikä mitn ylimääräisiä tilejä! Hm ja ellos odottaa vain sulkemistaan, sit unohdan kaikki tuollaiset hömpötykset. Voi tätä oloa, oon vapaa!!!! :D Opin etten sekoile enää tuollaisten kanssa.. Nyt jää sit kuukaudessa enempi rahaa eikä mene kaikki laskuihin :D JEE!!!!!

Tiedän tunteen, samasta kuopasta olen noussut! Ja on se mukava tunne B) Sitten vielä kun saat maksettua sen yhden ison lainan pois, niin voi vitsi että tuntuu että rahaa jää käteen ihan mahoton! =) Minä kans kerrasta oppineena, ei enää ikinä mitään elloksia tai henkkamaukaa jne.

Ihan epätodellinen olo on. Vähän hävettää kun piti mennä ostelee kaikkea ja sit kaikki vaan kerääntyi, meni sit ihan törkeesti rahaa pelkkiin laskuihin :ashamed: :snotty: . Aivan mahtavaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
mä kävin vaihtamassa auton ja sit ostin tissitkin uudet. Nyt niitä maksellaan, on peräti 4 eri lainaa noihin. :(

Höh.. Mulla jäi lainasta aika paljon ylimääräistä mutta se pysyy tilillä. Ei koskaan tiedä jos joskus tarvitsee sairaalaan esim taksilla mennä yms :whistle: Onko sulla paljon lainaa jäljellä maksettavana?

Mulla oli ööh. laskua henkkamaukalle, ellokselle ja halensille. ihan reippaasti kaikille... Lisäksi yksi joustoluotto. Hävetti mullaki, ihan mahoton! Enkä mielellään kyllä vieläkään myönnä, että olen niin typerä joskus ollut.. Mutta onneksi se on takanapäin jo :)

Mulla oli ihan järjetön määrä maksettavaa :ashamed: . Kyllä tämä oli helpotus! Enkä uskonut että lainan saisin.. Eilen laitoin hakemuksen illalla ja päätös tuli aamulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
mä kävin vaihtamassa auton ja sit ostin tissitkin uudet. Nyt niitä maksellaan, on peräti 4 eri lainaa noihin. :(

Höh.. Mulla jäi lainasta aika paljon ylimääräistä mutta se pysyy tilillä. Ei koskaan tiedä jos joskus tarvitsee sairaalaan esim taksilla mennä yms :whistle: Onko sulla paljon lainaa jäljellä maksettavana?

noin 12 tonttua :/

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

noin 12 tonttua :/

:o Eli mulla asiat sit hyvin. Onko vaikeuksia sulla maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tarviiko H&M:lle ilmottaa ku haluu pitää lyhennysvapaan? Ku laskussa lukee et KYLLÄ saa pitää lv:n...?

En tiiä, Elloksella ei tarvinnu ilmoittaa vaan jätti maksamatta sen. Kyselin sitä nimittäin viime kuussa että miten se menee..

Onnittelut, varmasti helpottaa oloa kun saa taakkaa pienemmäks.
Miulla ei oo ku H&M:lle tili, sinne maksettavaa joku 50e tai sinnepäin. Sen kanssa ei ongelmia, oon kai liian pihi kun en raaski paljoa ostaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Onnittelut, varmasti helpottaa oloa kun saa taakkaa pienemmäks.
Miulla ei oo ku H&M:lle tili, sinne maksettavaa joku 50e tai sinnepäin. Sen kanssa ei ongelmia, oon kai liian pihi kun en raaski paljoa ostaa:)

Kiitos, kyllä helpotti ja paljon. Vaikka nyt on enempi velkaa mutta helpommin sen maksan ja jääkin käyttöön rahaa enemmän. Nyt sit jää rahaa säästöön :)

Yhteistyössä