Siis tota ilmaa, lunta tullut taas hulluna ja tulee edelleen. Sekä kamala tuuli 12 m / s. Ei kiva lähteä tuonne tarpomaan . huoh.
Onneksi vika ja iisi päivä
Huomenna saa nauttia perheen ja läheisten seurasta :heart: :heart:
Mä kävin tarpomassa pari tuntia sitten 1½ tunnin kävelylenkin Olin kotia tullessa kuin lumimies, kun tuiskusi lunta päälle ihan älyttömästi eikä nähnyt kävellä edes eteenpäin. Ja tuuli melkoisesti sekä aura-autot oli heittänyt tien "kävelypuolille" kaikki lumet autotieltä joten kiva oli hangissa saada jalkaa toisen eteen. Mutta kylmä ei ollut ja se oli hyvä
täälä ei sada vielä lunta, mutta varmaan päivän mittaan alkaa satamaan. töihin olen lähdössä autolla 23km.... vaan eipä tuolla hiljaisella tiellä taida paljon liikennettä olla kun näin syrjässä asutaan. tämä päivä vielä ja sitten 11 päivää lomaa.
Niinpä. Ei valiteta. Tää päivä kun selvitään (ja ollaan varovaisia liikenteessä) niin sitten saakin joulu tulla. Ja pitkästä aikaa ihan oikea, ihana valkea joulu tänne eteläänkin!
mullakin viimeinen työpäivä, illalla alkaa sitten jouluruokaurakointi.
Mukavaa päivää kaikille, ja muistakaa ajella varovasti.
Ei valiteta valkeasta joulusta! Täällä alkoi hetki sitten pyryttää ja tuo tuulen ujellus vaan kovenee. Täällä vapaapäivä....tai miten sen nyt ottaa....siis siivouspäivä tästä tulee mutta saapihan sit illalla jo nauttia ja löhöillä. Hauskaa joulua kaikille!!!!
Hyvä että tulee lunta, täällä ei tosin vielä. En ole nukkunut koko yönä kun tuuli paiskoi lasten pulkkia pitkin seiniä ja kuului kummallisia rysähdyksiä joka puolelta. Pitänee hakea lehti ja tarkistaa tilanne.
Yöllä heräsin myräkkään ja satoi hötölunta, ikkunoihin on oikein liimautunut lumi kiinni . Nätin näköiset kyllä nuo ikkunat kun joulutähden laittaa vielä päälle :heart: Ihanaa LUNTA! Niin ja huomenta
nyt on niin siistiä ulkona voi että !tämmöstä oli aina lapsena joulut pohjoisessa
nyt on niin ihana joulufiilis !
mut nyt hommin siivoomaan ja leipomaan jos kerkeis vielä lumihommiin