voi jestas tuota Adam Lambertia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Aivan sairaan HOT! Tuntuu et kaikki hyvät laulajat on Gaytä :D , George Michael esim ja wow sitäkin :whistle:

Niinpä! Alkaa tosiaan jo tuntua siltä, että mitä homompi, sen parempi :D

no sittenhän eräs herra Tuiskukin varmaan putoo teille hyvin ? :xmas: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Aivan sairaan HOT! Tuntuu et kaikki hyvät laulajat on Gaytä :D , George Michael esim ja wow sitäkin :whistle:

Niinpä! Alkaa tosiaan jo tuntua siltä, että mitä homompi, sen parempi :D

no sittenhän eräs herra Tuiskukin varmaan putoo teille hyvin ? :xmas: :xmas:

Noo se on vähän liian baby ;) mutta Idolsissa ensin kolahti mutta ei kyllä loppujen lopuksi ole mun juttu.
Adam vois antaa hyvät kyydit jos naiseen(muhun) sortuis :P mutta Tuisku jäis ainakin mun alle jumiin ja kiljuis kuin pikkutyttö :whistle:

Noo se on vähän liian baby ;) mutta Idolsissa ensin kolahti mutta ei kyllä loppujen lopuksi ole mun juttu.
Adam vois antaa hyvät kyydit jos naiseen(muhun) sortuis :P mutta Tuisku jäis ainakin mun alle jumiin ja kiljuis kuin pikkutyttö :whistle:

vaalin tätä mielikuvaa mielessäni kun käyn nukkumaan. NOT . :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

vaalin tätä mielikuvaa mielessäni kun käyn nukkumaan. NOT . :xmas:

:laugh: :laugh: :laugh: :D

adam-lambert.jpg

adam-lambert.jpg

adam-lambert.jpg

adam-lambert-2.jpg

FYE-Video-pics-adam-lambert-9194739-737-460.jpg

minä kyllä tykkään Tuiskustakin! Sekin on loistavan karismaattinen esiintyjä. Olen kerran ollut konsertissa tyttäreni kanssa ja teki minuun vaikutuksen. Adam L. on kuitenkin parempi!

Adam on ihan ykkönen! Hankin levyn jo pitkä aika sitten ja se on todella hyvä! Adam on tietääkseni pärjännyt todella hyvin ja levy on ollut menestys Amerikassa. Paasi ensimmäisenä idolsina ohjaamaan American idolsin- laulajia tällä kaudella. Yksikään idols kisassa ollut (edes voittajat ) eivät ole päässeet ohjaamaan kilpailijoita. Adam on ensimmäinen! Tosin en ihmettele, on niin mahtava esiintyjä ja ne viime vuoden idols-esiintymiset oli ihan päätä huimaavia!

Yhteistyössä