Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Aivan sairaan HOT! Tuntuu et kaikki hyvät laulajat on Gaytä, George Michael esim ja wow sitäkin
![]()
Niinpä! Alkaa tosiaan jo tuntua siltä, että mitä homompi, sen parempi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Aivan sairaan HOT! Tuntuu et kaikki hyvät laulajat on Gaytä, George Michael esim ja wow sitäkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Aivan sairaan HOT! Tuntuu et kaikki hyvät laulajat on Gaytä, George Michael esim ja wow sitäkin
![]()
Niinpä! Alkaa tosiaan jo tuntua siltä, että mitä homompi, sen parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Aivan sairaan HOT! Tuntuu et kaikki hyvät laulajat on Gaytä, George Michael esim ja wow sitäkin
![]()
Niinpä! Alkaa tosiaan jo tuntua siltä, että mitä homompi, sen parempi![]()
no sittenhän eräs herra Tuiskukin varmaan putoo teille hyvin ? :xmas: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Noo se on vähän liian babymutta Idolsissa ensin kolahti mutta ei kyllä loppujen lopuksi ole mun juttu.
Adam vois antaa hyvät kyydit jos naiseen(muhun) sortuismutta Tuisku jäis ainakin mun alle jumiin ja kiljuis kuin pikkutyttö
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Noo se on vähän liian babymutta Idolsissa ensin kolahti mutta ei kyllä loppujen lopuksi ole mun juttu.
Adam vois antaa hyvät kyydit jos naiseen(muhun) sortuismutta Tuisku jäis ainakin mun alle jumiin ja kiljuis kuin pikkutyttö
![]()
vaalin tätä mielikuvaa mielessäni kun käyn nukkumaan. NOT . :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:no sittenhän eräs herra Tuiskukin varmaan putoo teille hyvin ? :xmas: :xmas: