Voi jestas sentään.. mä olen sanaton.

  • Viestiketjun aloittaja tietämätön.
  • Ensimmäinen viesti
Pakkaisin kassit ja häipysin vähin äänin... jättäisin laskunipun pöydälle, puskan kukkia ja onnittelukortin. Mä en ikinä antais anteeksi, että on mennyt ottamaaan jotain perkeleen pikavippejä, eikä olis keskustellut mun kanss asiasta.
 
Mä varmaan huutaisin ja itkisin ja raivoaisin ja painuisin tupakalle. En ole kovin montaa tupakkaa synnytyksen jälkeen polttanu, mutta uskon, että siinä vaíheessa maistuis.

Teetättäisin miehellä itsellään maksusuunnitelman, ja se sais unohtaa remontit kesäajalta. Ja jättää kaljat ostamatta :kieh:
 
Tuota siinä saattas tulla sen verran ääntä että koko kortteli tietäisi mistä tulee ja kuka käskee. Ei hyvä aika varmaan lähtisin meneen jos ei mulle olis pystynyt puhumaan asioiden oikeasta tilasta vaan olis jotain pikavippejä hommaillu.
 
No tota ei tapahtuis koska meillä on vaan yksi tili, yhteistä kaikki ja tiedän aina missä mennään, mitä tilil jne. Tiedän mitä on osteltu jne.
Mut JOS leikisti löytys niin tottakai ukko tuolil istuun ja vastaan kysymyksiin. :attn: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Siirtäisin sen tililtä viimeisetkin omalleni ja keksisin pikaisesti muutaman muunkin tavan turvata omaisuuteni...
näin tekisin myös mie.
Tuo onkin fiksua, ja tein itsekin niin kun miehellä oli peliriippuvuus pahimmillaan.
Lisäksi soitin lääkäriin, A-klinikalle, kaikkialle jotta hän saisi apua. Onneksi hän itsekin tajusi olevansa pahasti koukussa, ja meni hoitoon.
Velkansa (oli ehtinyt tehdä velkaa jonkin verran) mies maksoi pois ottamalla pankkilainan jossa on kohtuullisen pieni korko, ja maksoi sillä siis suuren koron vipit pois. Puhelinliittymä vaihdettiin salaiseksi ja sittemmin työpaikan nimiin, eli pikavippiä hän ei enää saa. Pankkikortti leikattiin puoliksi (mies on jo pystynyt hakemaan uuden, tästä pahasta vaiheesta on vuosia aikaa). Joka ikisenä tilipäivänä siirrettiin rahat mun tilille. Mies hankki vapaaehtoiset porttikiellot pelipaikkoihin, se tosin ei paljon auta kun koneita on joka marketissa.
Eroa en ottanut. Meillä kun on muuten kaikki asiat mitä loistavimmin tässä suhteessa. Lisäksi mä olen niin pirun itsepäinen etten suostu häviämään jollekin typerälle pelille.
Jos peliin (oli se sitten Esson hedelmäpeli, nettipokeri, tai mitä vaan) menee liikaa rahaa, kyseessä on ongelma, ja harva pystyy selviämään siitä ilman ammattiapua. Pitkät puhelinkeskustelut A-klinikan terapeutin kanssa sai myös minut tajuamaan mistä asiassa oikein on kyse.
 
Huh,taitas vetää eka ihan sanattomaksi.Mutta aika pitkälle samalla linjalla varmaan oisin ,kun kangasajuruoho,Nyynä ja Ravistettava omaskakas.
Meillä isäntä pelaa hyvinkin mielellään nettipokeria,älähän kyllä jos alkaa liian pitkään koneella istua. Rahat on meillä yhteiset joten aikalailla tarkkaan tiiän kyllä joka sentin mihinkä on mennyt. Ja tunnustan itse tilaavani ellokselta,hm:ltä jne. vaatetta kylläkin aina postiennakolla jotka mies on kustantanut nettipokerivoitoillaan,hyi miuta!
 

Yhteistyössä