Voi jessus taas kypsyttää oikeen kunnolla..*ihan turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Lapset on ihan yliaktiivisia, ei hetkeekään paikallaan vaan juoksevat ympäriinsä ja isompi yllyttää pienempäänsä esim.hyppimään sohvalla tai sotkemaan jne.
Ainakin 100 kertaa oon niille sanonut, yrittäny selittää ja keksiä muuta tekemistä mutta ei, ei vaan mikään auta.
Muuten nostaisin ne vaikka parvekkeelle viilentymään (vaikkei sielläkään kovin viileetä ehkä oo) mut nää v*tun reumakivut |O |O |O Hyvä kun seisaalleen pääsee tuolista ja käsiä ei oikeen pysty nostamaan minnekään päin :(

Yritän saada itteeni toimimaan, mut nuo lapset ehtii varmaan hajottaa koko kämpän ennen sitä..tää on taas näitä päiviä ku tekis mieli jäädä sängyn pohjalle itkemään elämän kurjuutta (siis etenkin näitten kipujen osalta)

Mies on harrastuksissaan, tulee joskus iltapäivällä.

:hug:

Luulen hieman voivani aaavistaa olosi, kärvistelin juuri niveltulehduksen kanssa.

Miten paljon parjattu, mutta aina niin tehokas videoterapia lapsille? Leffa pyörimään ja aivokäyrä nollille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olet kovin kipeä niin mies on kyllä velvollinen tulemaan auttamaan. Onneksi oma mies ei tuommoisessa tilanteessa poistuisi kotoa.

Miehellä oli jo aikaa sitten sovittu tuo meno..ja jokapäiväistähän tää kipu jo on, mut nyt vaan nuo lapset ottaa niin paljon kierroksia ettei meinaa perässä pysyä.

Jonsered; Ei näihin auta ohjelmatkaan..onneks tais esikoinen rauhottua leikkimään nukkekodillaan, hetkeks ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
No voi nenä... Minä olen aina vannonut videon voiman nimeen. Toivotaan, että rauhoittuvat muuten.

Toinen hyvä konsti meillä on ruoka...

mullakin lapsert riehuu täällä ku mitkäki ...kokeilin dvd:tä ja ruokaa mutta 10 minuuttia oli rauhassa :D
veisin ulos mutta pelkään et sadetta tulee miskaan vaikka se sasdekki alkaa nyt olee parempi vaihtoehto B)

Alkuperäinen kirjoittaja aitiliini83:
onks sulla ketään naapuria tai sukulaista joka vois tulla viemää muksut pihalle?

Eipä oo..pitää nyt kattoa jos yhtään tästä vertyis paikat niin itte lähteä käyttämään..
Se vaan että jos nuo ei sit tottele takas tultaessa niin en saa niitä yksin roudattua:(

Ja joo, voipi olla johtajuusongelma, jos se tarkottaa sitä ettei lapsi/lapset tottele.. :ashamed: tai joskus kyllä mut ei aina.

Yhteistyössä