Voi jeesus että riipii taas vaihteeksi toi ex... (purkautumista, älä lue jos risoo)

Juon Kahvini Miten Sattuu

Aktiivinen jäsen
04.07.2004
1 294
0
36
Oulu
Meillä on siis yhteinen tyttö 7v. Exälle on aikanaan sovittu minimielarit vaikka tulojensa puolesta ne ois määräytynyt paljon isommiksi, mutta enpä jaksanut niistä silloin alkaa tappelemaan. Rahan maksu oli aikanaan vähän niin ja näin ja nykyään mulle tuleekin raha Kelan kautta ja ex maksaa sinne itse.

Ex ei osallistu elareiden lisäksi mitenkään tytön kuluihin esim. harrastus, urheiluvälineet tms. Siitäkään en oo koskaan mitään ollut vailla kun pärjätään kyllä näinkin. Oon antanut exälle ja hänen uudelle puolisolleen tytön vanhoja lastentarvikkeita kun ne meillä on jääneet tarpeettomiksi. Oon kuskannut omilla rahoillani tyttöä exälle useita satoja kilometrejä että näkisi isäänsä kun hänellä on ollut kuulemma niin tiukkaa taas. Ja kun tyttö oli viime kesänä 3vkoa isänsä luona niin mun piti toki maksaa elari tolta ajalta hälle takasi :laugh:

Nyt tuntuu vana et kippo alkaa oikeesti kaatua nurin kun soittelee tytölle että onko hällä sellaista ja sellaista lelua (joita on tytöllä aiemmin ollut) että voisi antaa sinne isän uusille kakaroille. VOI JUMALAUTA yhtään lelua tai muutakaan tavaraa ei täältä enää sinne kanneta. Meillä itselläkään oo turhan leveää tämä elämä enkä tosiaankaan tytön tavaroita sinne ala kylvämään. Ja ihan vertailun vuoksi vaan et me elellään aika lailla tällä hetkellä yhteiskunnan tukien varassa ja asutaan vuokralla kun ex taas majailee uudessa viimesen päälle remontoidussa & sisustetussa omakotitalossa :whistle:

Jos olet joskus leluja tai vaatteita antanut, niin pitäähän sun nyt aina sitten antaa! Väärin on se, jos mieli muuttuu tai tilanne on toinen, kun mies kerran lelua tarvitsee! Paha mielikin sille tulee, kun tuolla tavalla hankalaksi heittäydyt.

V***u mikä vätys se exäsi oikein on! Ei varmaankaan liikoja kiinnostaisi, vaikka yhteinen lapsesi jollakin tietyllä lelulla vielä leikkisikin. Otetaan vaikka suoraan kädestä, kyllä se jonkun toisen keksii. Jos tää aloitus oli ihan tosielämää, niin kaikki lahjoitushanat kiinni isän suuntaan.

Yhteistyössä