voi itkut :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamii

Vieras
anopin kaks tupperin kannellista kulhoa oli meillä lainassa,kun on tuonut niissä meille joskus jotain..nyt sitten kun lähdettiin anoppilassa käymään,niin otin ne kulhot mukaan ja kun olin menossa autoon niin huomasin että avaimet oli sisällä..no,onneks mies oli vielä sisällä ja pääsin sieltä ne avaimet hakemaan.no,olin tyhmä ja jätin ne kulhot auton katolle siks aikaa että haen ne avaimet ja kun tulin takasin,niin kulhoja ei enää ollut missään :( eli olisko joku ilkeyksissään käyny ne siitä nappaamas?empä olis uskonu että näin käy,koska asutaan omakoti talossa ja mitään ei ole ennen viety,vaikka pyörät ja kaikki on ollu ilman lukkoa nii pihas ne on pysyny..mutta mitä sanon anopille???koitin huutonetistä ja joka paikasta ettiä samanlaisia mutta ei löytyny ja anoppi on sellanen että jos selitän tän sille nii se ei ikinä usko,en kyllä tiedä miks valehtelisin tämmösestä,tietysti maksaisin ne hänelle..vai pitäiskö kysyä jos saan ostaa ne anopilta??vai mitä teen?pitää mua aivan ääliönä nyt varmaan..

Sitten kerrot ihan suoraan anopille mitä tapahtui, uskoi hän tai ei. Ja tietenkin lupaudut korvaamaan tai ostamaan hänelle uudet vastaavat kipot tilalle. Eihän siinä mitään ongelmaa kait ole, vai onko?

No häh? Kerrot anopille miten kävi, kaikkea sattuu. Ei kai ne tupperinkaan kipot nyt kullasta ole :) Mä en ainakaan edes vaatisi uusia tilalle, jos noin olisi käynyt. Ja voithan sä ostaa jotkut vastaavat.

Käy tutkimassa lähiseudun ojanpenkat ja aurauskasojen vierustat. Tuuli ne on jonnekin kuitenkin kierittänyt.

Kerrot, että ne katosi ja tarjoudut ostamaan uudet tilalle tai maksamaan ne entiset.

Yhteistyössä