neitonen
Kun haluaisin lapsen niin kovasti :`( Sanokaa mulle mistä löytyy se "torkkunappi" naisen biologisessa kellossa? Saisi torkkua vielä 2 vuotta, mutta kun ei...
Juu just siksi ja koska miehellä ei ole vielä töitä Syksyllä on jos hyvin käy. olen muuten sinun ikäisesi! *halaus*Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:Minkä takia pitäisi kaksi vuotta odotella? opiskelujen taki?
Juu mulla on kierukka, se onkin pelastus Tosin seuraava tarkistuskäynti kuukauden päästä ja gynekin aina vitsailee että jokos se polttelisi päästä lapsia tekemään, ehkä sauraavan kerran sanonkin että otappa pois > Mieli kyllä tekisi vaan ei järki anna.Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Siihen ei auta kuin yrittää suunnata se energia ja ajatukset muualle, saattaa toimia väliaikasesti. Jos ei onnistu, niin ei sit maha mitään ku vaan alkaa hommiin ja toimia sen kuumeen mukasesti.
Mulla on toiminu kierukan laittaminen, vaikka joskus tulis hetkellinen kuume, niin menis aikaa että pääsis lekuriin ja poistattamaan kierukan, niin ei ainaskaan tuu tehtyä järkeilyn vastasia päätöksiä hetken huumassa. Ehtii järki voittaa ajoissa.
Voimia odotteluun kyllä se kaksi vuotta nopeasti vierähtää, koitat vaan olla mahdollisimman paljon liikeessä ettei ehdi asiaa ajatella tyhmä neuvo varmaan mutta parempaakaan en keksi heh :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu just siksi ja koska miehellä ei ole vielä töitä Syksyllä on jos hyvin käy. olen muuten sinun ikäisesi! *halaus*Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:Minkä takia pitäisi kaksi vuotta odotella? opiskelujen taki?
Kiitos Tuokin neuvo auttoi jo kovasti, ei se helppoa ole vaan eipä taida muukaan auttaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:Voimia odotteluun kyllä se kaksi vuotta nopeasti vierähtää, koitat vaan olla mahdollisimman paljon liikeessä ettei ehdi asiaa ajatella tyhmä neuvo varmaan mutta parempaakaan en keksi heh :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu just siksi ja koska miehellä ei ole vielä töitä Syksyllä on jos hyvin käy. olen muuten sinun ikäisesi! *halaus*Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:Minkä takia pitäisi kaksi vuotta odotella? opiskelujen taki?