Nemo
olen itkenyt koko yön ja miettinyt mikä minussa on vikana? Aloitin vuoden lopussa aivan ihanan työn ja 2- vuotias meni tarhaan. Kaikki sujui mukavasti kunnes koeaika päättyi, sen jälkeen olen kokenut silmätikkuna olemista, perusteetonta nuhtelua jne. pomoni ja työkavereiden osalta liittyen itse työhön, työtapoihin ja ihan henkilökohtaisiin ominaisuuksiin asti. En nostanut meteliä kun pidin kuitenkin työstäni paljon. Nyt olin alkuviikon hoitamassa kotona lastani joka on vesirokossa ja kun eilen menin töihin (mieheni hoiti lasta) alkoi vihjailu että olisin lintsannut, kun näytin sairaslomatodistusta niin alkoi syyttely että jätän muut pulaan lapseni takia ja nyt kollegani joutuvat likaamaan kyntensä ja tekemään toimistohommia kun kopiokoneestakin loppui niitit!! Oli aivan sanaton ja loppusilaukseksi lähettämäni työemailit kuvailtiin piikikkäiksi ja kuvottaviksi ja tämän teki henkilö jota olen pitänyt luottokaverina töissä. En olisi kuulemma saanut edes pitää kolmatta päivää sairista lapsen takia ja nyt olen siis palkattomalla vaikka muut kyllä hoitavat lapsiaan miten sattuu ilman todistuksia. Jotenkin on vaikea sulattaa mahtavien kotiäitivuosien jälkeen tällaista, tekisi mieli sanoa itseni irti, mitä mieltä olette?