Voi itku!!!

Tänään lähdetään kauan kaivatulle reissulle (hotelliin) miehen kanssa kahdestaan. Ei me kovin kauas mennä. Pääasia vaan, kun saadaan olla ihan kahdestaan. Viime toukokuussa kävimme viimeksi ilman muksuja kylpylässä. Oltiin yksi yö ja juhlittiin meidän 10v hääpäivää. Sitä ennen on ollut useampi vuosi, että ollaan oltu ilman lapsia missään.
Eikö mulle sitten iskenyt joku ihme tulehdus niskaan. Aamulla heräsin niin niska oli aivan sairaan kipeä lapaluuhun asti :/ Olis tehnyt mieli huutaa :'( Soitin heti 8 lääkäriin ja pääsinkin jo vartin päästä sinne. Sain tulehduskipu lääkekuurin. Toivottavasti se rupeaa pian helpottamaan ettei meidän viikonloppu mene ihan pilalle :ashamed:

No onpas "hyvä" tuuri ! :/ Oletkohan saanut vetoa jostakin?!

Onko sulla IcePower- geeliä mahdollista saada mistään se auttaa mulla ainaskin hyvin ja silloin kun mulla oli vastaava tulehdus selässä alettiin nimemomaan sen geelin kanssa hierojallakin kun oli pahin vaihe päällä..

Toivottavasti teillä kaikesta huolimatta mukava reissu! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Voi harmi. :/

Mut ajattele positiivisesti, että ois voinu tulla vaikka mahatauti, ettekä olisi päässyt reissuun ollenkaan.

Mukavaa matkaa! =)
Niinhän se pitäs ajatella vähän positiivisesti. Onhan se kuitenkin kiva, kun ylipäätään päästrään lähtemään :)

Alkuperäinen kirjoittaja sarikai:
No onpas "hyvä" tuuri ! :/ Oletkohan saanut vetoa jostakin?!

Onko sulla IcePower- geeliä mahdollista saada mistään se auttaa mulla ainaskin hyvin ja silloin kun mulla oli vastaava tulehdus selässä alettiin nimemomaan sen geelin kanssa hierojallakin kun oli pahin vaihe päällä..

Toivottavasti teillä kaikesta huolimatta mukava reissu! :flower:
Mulla on kotona Voltaren geeliä. Tarvii ottaa sekin mukaan. Luulisin, että on ihan kivaa, kunhan tuo kipu vaan rupeis hellittämään.

Yhteistyössä