Voi itku tota mun poikaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
En kasita miksi mun 4-vuotias poika kitisee koko ajan ja itku tulee pienimmistakin asioista. Nytkin muka satutti sormensa ( mitaan jalkea ei nay ) on laitettu laastari, puhallettu ja pussattu, mutta vielakin itkee kuin se ois elaman loppu!!! Alkaa hermoja raastamaan tama homma, pojan pikku-sisko joka on 2 vuotta nuorempi eika turhia itkeskele. Pelkaan etta pojasta tulee oikea itku-pilli, miten saisin turhan itkeskelyn loppumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En kasita miksi mun 4-vuotias poika kitisee koko ajan ja itku tulee pienimmistakin asioista. Nytkin muka satutti sormensa ( mitaan jalkea ei nay ) on laitettu laastari, puhallettu ja pussattu, mutta vielakin itkee kuin se ois elaman loppu!!! Alkaa hermoja raastamaan tama homma, pojan pikku-sisko joka on 2 vuotta nuorempi eika turhia itkeskele. Pelkaan etta pojasta tulee oikea itku-pilli, miten saisin turhan itkeskelyn loppumaan?

meidän 4v tyttö ihan samanlainen, lisäksi saa käsittämättömiä raivokohtauksia :kieh: kovasti odotan, että kun ikää tulee lisää niin rauhottuisi, mutta ei mitää sama meno jatkuu jo toista vuotta :ashamed: huoh...

Onneksi muittenkin lapsilla on samoja piirteita, olin jo niin huolissaan ja hermot ihan riekaleina :( En tieda miten poika parjaa hoidossa ( alkaa 2 viikon kuluttua ) ton itkemisen kanssa, luulis etta muillakin lapsilla alkaa arsyttamaan jos vahingossa poikaa tonaisee niin toinen alkaa heti itkemaan vaikka ei sattuisi eika loppua nay. Taytyy vaan toivoa etta ajan myota helpottaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no miks sitä pojan "pipiä" pitää niin kovasti paapoa kaikilla tavoilla jos ei edes oikeastan mitään pipiä ole ?! :xmas:

Samaa mieltä. Sä menet tolla tavalla itse mukaan siihen liioitteluun. Olisit vain vaikka puhaltanut ja ei mitään muita kommervenkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no miks sitä pojan "pipiä" pitää niin kovasti paapoa kaikilla tavoilla jos ei edes oikeastan mitään pipiä ole ?! :xmas:

Samaa mieltä. Sä menet tolla tavalla itse mukaan siihen liioitteluun. Olisit vain vaikka puhaltanut ja ei mitään muita kommervenkkejä.

Olen aina sanonut etta ei kaynyt kuinkaan ja vahatellyt pipia, mutta nyt poika ei rauhotu ennen kuin puhalletaan. Ennen vaikka kolautti paataan kovastikin niin hieroi vain kuhmua ja lahti taas leikkeihin. Tama kayttaytyminen on uusi juttu ei ole aikaisemmin ollut tommonen :( Siksi olekin niin ihmeissani.

Yhteistyössä