Voi itku tätä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kulta

Vieras
Kerroin miehelle sievästi että soitin nimettömänä yhteen parisuhdeterapia-paikkaan jotta voitais mennä käymään siellä keskurtelemassa jotta ymmärrettäs toisiamme ja koska ei kerran voidan keskenämme puhua näitä asioitamme selviksi (oon nimittäin yrittäny neljä vuotta viritellä keskustelua) ,niin mies suuttui äkisti että mä oon tyhymä että menin soittamaan mitään ja nehän voi jäjittää sen puhelun. Lisäksi huusi että jos oon menny varaa jo aikaa tai tulee kutsu hänelle semmoseen pas*aan, niin tää kaikki on ohi ja hanskat tiskiin vaan!!

Oon umpikujassa, mitä ihmettä teen...? kun miehen kans ei voi puhua eikä ulkopuoleltakaan siis saa apua hakee...
Meil ku ei oo ollu täs suhtees mitään säpinää vuosiin ja nyt ku sit vaikka ulkopuolisella avulla yritän pelastaa tätä pitkää suhdettamme, niin muhun sattuu että mies on tommonen :'(

Nyt läks suuttuneena sit reissuun, tosin kerto rakastavansa ovella ja vaati saada suukon.

Alkuperäinen kirjoittaja JOS:
Jos se rakastais, niin sun ei tartteis miettiä että miks teidän tilanne on toi. Rakkauden pitäis näkyä muuallakin kuin sanoissa.

Vaikka hän kuitenkin on mukava mulle ja mun sukulaisillekin kun en oo vaatimassaa hältä mitään (siis sitäkään keskustelua tai säpinää) ...?

Jos se rakastais, niin sun ei tartteis miettiä että miks teidän tilanne on toi. Rakkauden pitäis näkyä muuallakin kuin sanoissa.

Voihan se rakastaakin. Ei sitä voi kukaan tietää. Toinen juttu on ettei se välttämättä merkitse yhtään mitään (Paino sanalla "pitäis").

Alkuperäinen kirjoittaja äklönmakee:

Voihan se rakastaakin. Ei sitä voi kukaan tietää. Toinen juttu on ettei se välttämättä merkitse yhtään mitään (Paino sanalla "pitäis").

Ai se rakkaus ei merkkaa tolle miehellekö?

Yrittäisin vain edelleen tehdä miehelle selväksi että asiat on selvitettävä - päättäköön sitten mies että omin avuin vai terapeutin avustuksella. Voit kertoa terapiasta vähän, miehesi ei ilmeisesti ole ihan ymmärtänyt sen tarkoitusta.. Tai jos selvitätte asioita keskenänne niin laatikaa ensin sovussa säännöt keskusteluille :)
Voit yrittää myös itse olla esimerkkinä miehelle, saat varmaan hyviä vinkkejä terapeutilta vaikka kävisit vain yksin siellä. Eli johdonmukaisesti hermostumatta koitat keskustella miehen kanssa ja jos alkaa tunteet kuumenemaan liikaa niin sanot että pidetään vähän taukoa tai muistutat että et halua riidellä. Mutta oikeasti pelkästään se että alat olla tosi mukava ja huomaavainen miestä kohtaan voi muuttaa suhdetta huomattavasti (kokemusta on) Toivottavasti tilanteenne selviää <3

Yhteistyössä