K
Kulta
Vieras
Kerroin miehelle sievästi että soitin nimettömänä yhteen parisuhdeterapia-paikkaan jotta voitais mennä käymään siellä keskurtelemassa jotta ymmärrettäs toisiamme ja koska ei kerran voidan keskenämme puhua näitä asioitamme selviksi (oon nimittäin yrittäny neljä vuotta viritellä keskustelua) ,niin mies suuttui äkisti että mä oon tyhymä että menin soittamaan mitään ja nehän voi jäjittää sen puhelun. Lisäksi huusi että jos oon menny varaa jo aikaa tai tulee kutsu hänelle semmoseen pas*aan, niin tää kaikki on ohi ja hanskat tiskiin vaan!!
Oon umpikujassa, mitä ihmettä teen...? kun miehen kans ei voi puhua eikä ulkopuoleltakaan siis saa apua hakee...
Meil ku ei oo ollu täs suhtees mitään säpinää vuosiin ja nyt ku sit vaikka ulkopuolisella avulla yritän pelastaa tätä pitkää suhdettamme, niin muhun sattuu että mies on tommonen :'(
Nyt läks suuttuneena sit reissuun, tosin kerto rakastavansa ovella ja vaati saada suukon.
Oon umpikujassa, mitä ihmettä teen...? kun miehen kans ei voi puhua eikä ulkopuoleltakaan siis saa apua hakee...
Meil ku ei oo ollu täs suhtees mitään säpinää vuosiin ja nyt ku sit vaikka ulkopuolisella avulla yritän pelastaa tätä pitkää suhdettamme, niin muhun sattuu että mies on tommonen :'(
Nyt läks suuttuneena sit reissuun, tosin kerto rakastavansa ovella ja vaati saada suukon.