Voi itku, onko muilla häikkää OP:n kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti
rahaton
Mulle olisi tänään pitänyt tulla rahaa OP:n tilille kahdestakin eri paikasta, eilen jo ihmettelin kun tuo toinen varsinkin on aina näkynyt tilitiedoissa jo päivää aikaisemmin mutta nyt ei :(
Toinen raha on tullut jo monen vuoden ajan aina 1. päivä (tai seuraavana arkipäivänä) ja toinen olisi vakuutuskorvaus Tapiolan sähköisestä korvauspalvelusta, sitäkin odotin jo eiliselle mutta eipä nävy.
Ei kai nyt tän kuun alusta ole tullut voimaan mitään IBAN-juttuja, ettei raha siirry ilman IBANin ilmoittamista, sitä ei meinaan oo kysytty kummastakaan paikasta?!?!
Mä en ala... Mulla ei oo koskaan ollut näin tiukkaa rahan kanssa, kotihoidontuella olen (se meni eilen jo laskuihin ja ruokakauppaan... itse asiassa tili on jo miinuksellakin kauppareissun jälkeen minkä ajattelin tänään korjaantuvan kun kuvittelin rahaa olevan reilu 500e tulossa).
 
vaihtoon menee
Ihan normaalia nykyään op:lla et rahat ei ole aamulla tilillä. Tulee joskus päivällä.Miehellä myös tili op:ssa ja rahat ei ole nykyään ikinä aamulla tilillä, vaan joskus päivällä.
 
"vieras"
Itselläni ei ole op:n kanssa ollut mitään ongelmia, lähes aina syy on ollut toisessa pankissa. Että tutkikaa ensin, mistä ne viat johtuvat ennenkuin haukutte väärää puuta!
 
ota selvää
[QUOTE="vieras";22146373]Itselläni ei ole op:n kanssa ollut mitään ongelmia, lähes aina syy on ollut toisessa pankissa. Että tutkikaa ensin, mistä ne viat johtuvat ennenkuin haukutte väärää puuta![/QUOTE]

Pöh. Vika on op:ssa Ovat vaihtaneet järjestelmää jonkin aikaa sitten. Ihan normaalia on et rahat tulee vasta iltapäivällä nykyään.
Tätä asiaa on monesti kysytty pankista. Aina on syy ollu op:ssa ja joutuivat kerran maksamaan korvauksia kun ei rahaa saanu nostettua vaik tilillä näkyivät.
 

Yhteistyössä