voi itku, mä en ookaan raskaana :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Luulin jo ihan olevani. Miehen kans olin ilman ehkäisyä kp 16/28-30. Kp 20 oli kovaa alaselkäkipua ja viiltoja alamahassa.. Tuhrua tullut parina päivänä ja ollut muka raskausoireita.

Nyt sitten kp 26/28-30 on todella paljon menkkamaisia oireita ja vaaleanpunaista vuotoa tullut ihan vähän pikkariin. Eli täti on alkamassa.

Mua niin harmittaa, sillä lapsi olisi ollu todella toivottu...

*hakkaa päätä seinään*

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Luulin jo ihan olevani. Miehen kans olin ilman ehkäisyä kp 16/28-30. Kp 20 oli kovaa alaselkäkipua ja viiltoja alamahassa.. Tuhrua tullut parina päivänä ja ollut muka raskausoireita.

Nyt sitten kp 26/28-30 on todella paljon menkkamaisia oireita ja vaaleanpunaista vuotoa tullut ihan vähän pikkariin. Eli täti on alkamassa.

Mua niin harmittaa, sillä lapsi olisi ollu todella toivottu...

*hakkaa päätä seinään*

älä sure, kyllä se sieltä vielä tulee :)

Äläpä hättäile,ihan otat elämän rennosti ja nautiskelet menemään.Lapsia ei tehdä ne saadaan asenteella pärjää pitkälle.
Nyt jos teillä ei kerta ole ehkäisyä? niin ei mitään paineita lapsesta,tulee jos on tullakseen.

Siis onhan sulla oikeesti mies?ettet siis juokse vaan hakemassa ...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Äläpä hättäile,ihan otat elämän rennosti ja nautiskelet menemään.Lapsia ei tehdä ne saadaan asenteella pärjää pitkälle.
Nyt jos teillä ei kerta ole ehkäisyä? niin ei mitään paineita lapsesta,tulee jos on tullakseen.

Siis onhan sulla oikeesti mies?ettet siis juokse vaan hakemassa ...

On ihana aviomies :)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Monesko yrityskierto on menossa?

Ei me olla laskettu yrityskiertoja, koska ollaan otettu asia ihan stressittömältä pohjalta. Eikä varsinaista lapsentekoa ole. Tulee kun tulee. Mutta mitä mä heittäsin sulle, oisko 5. kierto ilman ehkäisyä.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Monesko yrityskierto on menossa?

Ei me olla laskettu yrityskiertoja, koska ollaan otettu asia ihan stressittömältä pohjalta. Eikä varsinaista lapsentekoa ole. Tulee kun tulee. Mutta mitä mä heittäsin sulle, oisko 5. kierto ilman ehkäisyä.

No sit ei oo kuule vielä mitään hätää.

Yhteistyössä