Voi itku ja hammasten kiristys *ihan turhaa kitinää*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Join ruoan päälle kaffet, niinku aina .... Ja nyt mun tekee ihan sairaasti mieli röökiä |O |O |O

En ole partsille menny... Imen vaan tätä nikotiinia tästä pillistä ja koitan keksiä joain tekemistä etten meniskään......

Ja ihan just kohta, kun pahin himo menee ohi, voisin suunnata kaavojen ihmeelliseen maailmaan ja toivoa , että seuraavaan tekeleeseen onnistuu kaulus paremmin kun tähän viimeksi valmistuneeseen, mihin en ole lainkaan tyytyväinen.

Kiitos , helpotti *huokaa*

MUlla se on tuolla kaapin perukoilla :D Ostin lentomatkan ajaksi. Koneessa eräs arabi katsoi suorastaan himoiten mun inhalaattoria ;D
Ja lentoemo oli tulossa mua kohti sellainen 'tupakki pois' ilme kasvoillaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
MUlla se on tuolla kaapin perukoilla :D Ostin lentomatkan ajaksi. Koneessa eräs arabi katsoi suorastaan himoiten mun inhalaattoria ;D

:D
Sen arabin teki vissiin kanssa mieli tupakkaa :whistle:

Kiva kun saa jotain muuta ajateltavaa =)

Huh, tsemppiä!!!! Kyllä se helpottaa... Ite vierottauduin juhannuksena karkista, tai siis alotin lakon ja oli se vaikeaa ihmiselle joka JOKA päivä söi pussin karkkia ja levyn suklaata, tai molemmat :ashamed:

Kuin niin lihava :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:

:D
Sen arabin teki vissiin kanssa mieli tupakkaa :whistle:

Kiva kun saa jotain muuta ajateltavaa =)

Hienoa, jos pystyt vieroittaan itses inhalaattorilla <3 Tsemiä paljon.
Mulla tosiaan vain käytössä lentomatkan ajan, enkä käytä sitä vieroittamismielessä,vielä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Huh, tsemppiä!!!! Kyllä se helpottaa... Ite vierottauduin juhannuksena karkista, tai siis alotin lakon ja oli se vaikeaa ihmiselle joka JOKA päivä söi pussin karkkia ja levyn suklaata, tai molemmat :ashamed:

Kuin niin lihava :xmas:

tsemppiä sullekin omasta lakosta :flower:

Mulla se oli helponta jättää karkit ja suklaa pois. Nyt ei tee edes mieli niitä.
Ihan vaan siksi , että paino pysyis kuosissa tän lakonkin jälkeen ......

Alkuperäinen kirjoittaja Bio:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
ihmiselle joka JOKA päivä söi pussin karkkia ja levyn suklaata, tai molemmat :ashamed:

Ihana kuulla, että maailmassa on muitakin sokerihiiriä :)

...tosin mä en oo vielä onnistunu vieroittautumaan..

Meillä vaati kovia otteita. Lupasin olla jouluun asti lakossa ja jos onnistuu niin saan uuden tatuoinnin...

Yhteistyössä