Voi iiik! Vielä pari päivää ja sit me muutetaan!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Virallinen muuttopäivä on siis tiistai. Mua jänskättää ihan hirveesti, et miten muutto menee, ku nyt on koko ajan tullu jotain mikä masentaa.
Varsinki raha-asiat... Ukko muistaa aina vähän väliä jonku uuden laskun joka tarvii maksaa, ja taas saa laskee budjetin uusiks... Muuttokaan kun ei ilmaista hupia ole...
Ja sit tarvitsis pakata kaikki nää tavarat :o Mitä vielä leijuu pitkin poikin. Siis astiat, lelut, vaatteet... Mie oon ihan shokissa, ku hommaa on enemmän ku ehtii ees ajatella, enkä oo saanu nukuttua viime yönä ku muutaman tunnin.
No, kyllä me selvitään. Toivotaan vaan, ettei tule sadepäiviä ihan heti, ku tarviis saada muksuille kuravaatteet tarhaan eikä oikeesti ole rahaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
muutatteko omakotitaloon vai mihinkä, ja onko teillä pitkä muuttomatka? voisko itse vaikka auton peräkärryllä siirrellä tavaroita, niin ei tarviis palkata kallista muuttofirmaa töihin

Kerrostaloon, kilometrin päähän :)
Ei meillä muuttofirmaa ole, vuokrataan paku että saadaan noi isoimmat (sängyt, sohvat etc) vietyy, muuten saadaan tolla meidän farkulla kuskattua tavaraa, ja broidi tulee avuks, niilla kanssa farkku. Eikä otettu kalliita muuttolaatikoita, oon hakenu pahvilootia kaupoista.
Mutta, sit tarvii jätesäkkiä, hyönteismyrkkyä, pesuaineita (oli loppu) ja kaikenlaista. Siis semmosia pieniä euron menoeriä, ja ku kattoo tilin saldoa niin ei ne niin pieniä olekaan.
Mutta kyllä tää tästä, stressi helpottaa ku ollaan saatu luovutettua vanhan kämpän avaimet ja päästään uudessa kodissa asumaan.

Voi kun olis joku, joka ois lasten seurana sen aikaa et kannan tavaroita autoon... Nyt ei voi, kun ei noista riehukaalepeista tiedä mitä ne keksii jos ne jättää hetkeks keskenään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Voi kun olis joku, joka ois lasten seurana sen aikaa et kannan tavaroita autoon... Nyt ei voi, kun ei noista riehukaalepeista tiedä mitä ne keksii jos ne jättää hetkeks keskenään :/

Muutto on kyllä aikamoista sähellystä lasten kanssa.

Niinpä. Varsinki ku kaikki on vielä niin pieniä.
Ois pitäny älytä miehelle sanoo, et ajaa auton oven eteen. Oisin voinu lastata sitä, mut en uskalla lähtöö hakemaan sitä tuolta parkkikselta...

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Virallinen muuttopäivä on siis tiistai. Mua jänskättää ihan hirveesti, et miten muutto menee, ku nyt on koko ajan tullu jotain mikä masentaa.
Varsinki raha-asiat... Ukko muistaa aina vähän väliä jonku uuden laskun joka tarvii maksaa, ja taas saa laskee budjetin uusiks... Muuttokaan kun ei ilmaista hupia ole...
Ja sit tarvitsis pakata kaikki nää tavarat :o Mitä vielä leijuu pitkin poikin. Siis astiat, lelut, vaatteet... Mie oon ihan shokissa, ku hommaa on enemmän ku ehtii ees ajatella, enkä oo saanu nukuttua viime yönä ku muutaman tunnin.
No, kyllä me selvitään. Toivotaan vaan, ettei tule sadepäiviä ihan heti, ku tarviis saada muksuille kuravaatteet tarhaan eikä oikeesti ole rahaa :ashamed:

muutatteko isompaan? omaan vai vuokra?

Yhteistyössä