voi ihme...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vm82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vm82

Vieras
Heippa vaan!!

tässä odotteleln menkkojen alkamista, mahassa tuntuu just semmosia nipistyksiä, on tuntunu jo kolmatta päivää, mutta mitään ei tule, ei vaikka kuinka yrittäis pinnistää ;)
jotenkin taas nii ihmettelevä olo, että mitä tämä on????
rinnat on ollu tasan ihan vöttänät, ei mitään arkuutta, tai pinkeyttä niinku aina ennen on ollu, ne vaan on..
ei mielihaluja makeaan ja suklaaseen, on vaan nää kauheet menkkakivut ilman menkkoja.

onko kenelläkään tämmösiä kokemuksi jotta mitä ihmettä nämä on!!??!!?

kp on nyt 29/31 ja hätäpäissäni eilen tein negatiivisen testin...
AUTTAKEE!!!!!!

stressi voi pitkittää menkkojen alkamista! Yritä hetkeksi unohtaa koko asia.. tiedän että ei ole helppoa. Mutta uudet yritys päivät tulee nopeammin. ;) Jos menkkoja ei ole kuulunut viikon päästä sitten suosittelen uutta testiä.

pidempään yrittäneenä tiedän tuon stressin, eikä tämä sitä ole... ei oo ollu mitään stressattavaa. nyt taitaa olla 10 vai 11 kierto, eli tuttua on... :(
eikä niitä menkkoja tule ajatelleeksi, oikeestaan muutenkaan. jos näin jälkiviisaana on niin aina joka kierrossa on ollut kaikki raskauden merkit. on ollu outo maha, rinnat ollu arat ja turvonneet, väsyttäny, paleltanu, ollu paha olo. eli en oo niihin kuinkaan reagoinu.
ja on menkatkin ollu pari päivää joskus myöhässä, mutta nää kivut on taas ihan uutta. Tiedänhän minä sen että se täti sieltä tulee, mutta silti tää on nii outoo...

odotellaan, ei muukaan auta!!! :)

Paha sanoa toki ilman lääkäriä, mutta jos nuo oireet ovat ihan uusia niin on olemassa endometrioosin mahdollisuus. Oireita on kuvailtu mm endometrioosiyhdistyksen sivuilla www.endometrioosiyhdistys.fi ja siellä myös neuvoja.

Mulla n vuosi pillereiden jälkeen alkoi olemaan oireita ja endo todettiin munatorvien ultraäänessä. Ei ole kiva tauti, mutta sen kanssa on elettävä. Vauvanyritystä nyt jo 2 vuotta ja ikääkin 35.

Tsemppiä!

mullakin nipistelee vatsaa ja munasarjoja, välillä juilii sillai menkkamaisesti. Nyt kp 22/28-29. Mulla on kyllä endometriooma toisessa munasarjassa eli sekin voi tehdä nuo juilimis ja vihlonta tuntemukset. Uusi juttu kyllä on, jota ei aiemmin ole ollut, että yhtäkkiä tulee kauhea virtsaamistarve ja se tekee ikävän kivun tunteen alavatsaan ja wessaan on päästävä heti. Sitten saattaakin tulla vaan pieni pissa. Välillä onkin taas kyse suolen toiminnasta ja onkin isompi hätä. En ymmärrä? Mulla normaalisti laiska suoli ja nyt saa käydä tyhjentämässä sitä monta kertaa päivässä eikä maha ole löysänä vaan ihan kiinteää. Tosi mielenkiintoista purkaa tämmöisiä tuntemuksia, mutta tietty toivon että olisivat raskausoireita.

Rinnat eivät ole yhtään arat eikä turvonneet. Välillä on paperiin tullut pyyhkäistäessä vaaleanpunaista tai rusehtavaa limaa. Vkon päästä pitäisi tädin tulla. Voi taas olla, että toivon niin lujaa, että oireet kehittyy mielikuvitukseni tuotteena, mutta tuo wessa juttu on jo ongelmallinen kun ei oikein voi lähteä minnekään kauemmas kun voi tulla äkkinäinen wessan tarve...

Yhteistyössä